Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 18-08-2009 19:23

iOne
Kilometerheffing-nee.nl

Re: Foutjes van beginners op de Mac.

Nee, een Microslof Natural Wireless 6000...zo'n ergonomische, en die hangt er inmiddels weer aan. Works great!

www.kilometerheffing-nee.nl
Ik eet geen honing,...ik kauw bijen!

#12 18-08-2009 22:40

Peter
Doorknoper

Dat ben je gewend natuurlijk. Kun je nu ook van links naar rechts scrollen, net als met de Mighty Mouse?

Shake your pills before you pick one!wink

#13 19-08-2009 19:29

iOne
Kilometerheffing-nee.nl

Het gaat mij voornamelijk om de werkhouding, en inderdaad; scrollen doet ie ook van links naar rechts...en andersom ook trouwens ;-)

#14 25-08-2009 09:49

iOne
Kilometerheffing-nee.nl

pffff...na een weekje Maccen ben ik Mac OS X eigenlijk best al zat....wat een irritant OS is dit zeg. Vooral de werking van Adobe CS4 (welke ik gebruik voor mijn werk) is verschrikkelijk irriterend. Schermen die niet in de juiste spaces openen (terwijl ze daar wel staan ingesteld), schermen die niet meer openen (Dreamweaver) en regelmatig crashende Illustrators en Photoshoppen. Ik heb in 1 week Mac meer crashes gehad dan met Windows....Kortom: snel terug naar Windows!

#15 25-08-2009 09:52

Peter
Doorknoper

Kan niet........

#16 25-08-2009 09:57

iOne
Kilometerheffing-nee.nl

Helaas wel...Heb je wel eens met Adobe CS4 op Mac OS gewerkt? Na mijn jaartje Linux wist ik al dat Windows echt niet zo heel erg slecht was, maar dat ik Mac OS na 1 week al zat was had ik inderdaad ook niet verwacht...

#17 25-08-2009 10:45

michelvdb
Rondzoeker

Zoek je systeembeheerder op en vraag hem om wat assistentie. Want wat je meemaakt is volstrekt niet de gewone gang van zaken. Is de hardware in orde? Ligt de software niet in een knoop door allerlei 'domme en onnodige derdepartij zachtewaar'?

Hier staat niets, dus iets

#18 25-08-2009 10:58

iOne
Kilometerheffing-nee.nl

Ik ben zelf de systeembeheerder ;-)

Er is slechts Adobe CS op geinstalleerd en inderdaad geen onnodige zooi, want daar hou ik niet van. Het is echt alleen met CS dat het slecht werkt. Hetgeen wat continu terugkomt is dat als ik bijvoorbeeld van Dreamweaver naar Fireworks wil dat ie wel het bovenste menu van fireworks laat zien, maar de workspace blijft op Dreamweaver staan. En vice versa, ook bij andere programma's van CS komt dit voor.

Misschien moet ik even stoom af gaan blazen voordat ik het apparaat het raam uitgooi...sorrie, ik kan er namelijk erg slecht tegen als iets niet werkt zoals het zou moeten / ik verwacht / ik gewend ben.

#19 25-08-2009 11:33

michelvdb
Rondzoeker

Adobe Support al geraadpleegd? Zit ze in de veren tot je een afdoende oplossing krijgt.

Hier staat niets, dus iets

#20 25-08-2009 12:16

Peter
Doorknoper

Of een sigaartje opsteken? wink

Board footer