Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#231 19-09-2012 13:01

Peter
Doorknoper

Re: De gebruikersproblemen van Macbetty

Maar daar heb je toch helemaal geen programma voor nodig? Je kunt je eigen archief inrichten zoals je het zelf wil. Als je daarvoor een programma gaat gebruiken, loop je weer het risico dat dat helemaal afwijkt van de OSX-structuur. Als het dan in de toekomst even tegenzit gaat OSX dat nog eens even lekker in de war schoppen ook. Ik maak wel een nieuw topic om een duidelijk en simpel archief aan te leggen in OSX.

Shake your pills before you pick one!wink

#232 19-09-2012 15:14

Sypie
24/7 MacGek

Scrivener is meer dan je denkt. Het is niet alleen om mappen te organiseren, ook documenten, boeken en projecten kun je er prima in kwijt. Dit gaat stukken makkelijker dan in de Finder wanneer je met een groot aantal documenten werkt. Daarnaast is het ook meteen je tekstverwerker dus hoef je niet steeds een document te openen in Pages, de boel weer te sluiten of naar de Finder over te gaan maar kun je het allemaal in

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#233 19-09-2012 16:28

Peter
Doorknoper

Scrivener is niet van Apple en heeft dus niks met OSX te maken.

Shake your pills before you pick one!wink

#234 20-09-2012 20:38

MacBetty
Guest

Over Scrivener heb ik inmiddels een apart draadje gemaakt: Scrivener
Bij nader inzien denk ik dat het handiger zou zijn om het onderwerp te verruimen naar 'productiviteitssoftware' maar ik kan de titel niet veranderen.

#235 21-09-2012 19:05

MacBetty
Guest

Peter wrote:

Ik maak wel een nieuw topic om een duidelijk en simpel archief aan te leggen in OSX.

Daar doe je mij een plezier mee, en waarschijnlijk ook andere mensen die er net zo mee hebben zitten modderen als ik.

Mijn bedoeling is om in eerste instantie alles waar ik mee bezig ben, te ordenen in Scrivener. Maar op een bepaald moment moet je de boel toch exporteren en dan moet het ergens anders een plaatsje krijgen en dan is het fijn om ergens te kunnen opzoeken hoe dat moet. Screenshotjes zijn dan inderdaad heel fijn.

Board footer