Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 08-11-2009 18:35

Peter
Doorknoper

Re: Plan voor drukker forum

En gelukkig handhaven we

Shake your pills before you pick one!wink

#12 08-11-2009 18:35

iOne
Kilometerheffing-nee.nl

Taalverloedering, tja....als je het gemiddelde forum leest (nu.nl, telegraaf, etc.), dan word je gek van alle taalfouten en vreemde afkortingen. Zoals laatst een basisschool lerares die een aantal maal "lln" schreef en zonder interpunctie. Dat ze leerlingen bedoelde begreep ik pas later. En daar moet je het dan van gaan leren!

Mensen die 10 regels zonder enige punt of komma kunnen schrijven vind ik wel erg bijzonder. Dan valt forum, fora of forums nog erg mee ;-)

Last edited by iOne (08-11-2009 18:37)

www.kilometerheffing-nee.nl
Ik eet geen honing,...ik kauw bijen!

#13 08-11-2009 20:23

jaconed67
oud en stout

iOne Inderdaad is nederlands niet een envoudige taal. Als ik zie wat mijn zoon op de basisschool leerde, is het echt huilen. Natuurlijk maak ook ik me soms en soms vaak schuldig aan het schrijven van vele regels zonder punten komma's of hoofletters. Maar dat moet toch hier wel kunnen. Het gaat er toch om dat begrepen wordt wat wordt bedoeld. Het is vaak, ook van mij, gewoon slordigheid.

Tja kauwen op bijen is toch wel riskant. Stel je voor dat ze steken. Eet ik toch liever honing.

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#14 08-11-2009 22:07

Mac - Aroni
Cr

Voor mij hoeft dit forum niet drukker, alles blijft wat overzichtelijker....

Beter

#15 08-11-2009 23:12

Sypie
24/7 MacGek

Het moet vooral leuk blijven. Ik snap dat er Apple fora bij zijn waar het ontzettend druk is. Vaak is de stemming daar niet te bijzonder goed. Hier kunnen we met een paar mensen de boel nog onder controle houden en in goede banen leiden. Buiten dat zijn we ook geen nieuwssite, puur gebrek aan mensen en tijd.

Uiteraard willen we graag iets doen / hebben waar we Apple gebruikers iets mooi mee kunnen bieden maar dat is lastig te realiseren als je niet kunt programmeren...

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#16 08-11-2009 23:40

Peter
Doorknoper

Maakt niet uit, het gaat om de inhoud. En uiteindelijk kun je het zuurpruimen nooit naar de zin maken. wink

#17 16-11-2009 20:53

iOne
Kilometerheffing-nee.nl

@ Jaconed: Het is inderdaad treurig hoe slecht Nederlands op het gemiddelde forum of nieuwssite wordt geschreven. Iedereen maakt wel eens een foutje met een "d", "t" of "dt", maar pak er bijvoorbeeld eens NU.NL of de telegraaf.nl bij en je lacht je rot hoe slecht mensen de Nederlandse taal beheersen. Om nog maar niet te spreken over de meest vreemde afkortingen...

@ Sypie: De catfights tussen de Linux/Apple/Windows fanboys zijn echt triest. Te druk is ook niet goed, helemaal mee eens. Kun je niet programmeren? Volgens mij heeft iemand je onlangs nog aangeboden te helpen met deze site en het design, iemand die daar een bedrijf in heeft en zo een steentje bij kan dragen...Het hoeft natuurlijk niet, maar het is je aangeboden.

@ Peter: Iemand met kritiek is niet per s

www.kilometerheffing-nee.nl
Ik eet geen honing,...ik kauw bijen!

#18 16-11-2009 21:16

Peter
Doorknoper

Voelde je je aangesproken dan?

#19 16-11-2009 23:18

Sypie
24/7 MacGek

Ik weet dat er iemand is geweest die zich aangeboden heeft. Ik houdt dat ook in mijn achterhoofd. Punt is dat ik op dit moment druk bezig ben met andere dingen die mijn prioriteit hebben. Ik komt zelfs niet toe aan mijn eigen MacWiki.nl

Op het moment dat ik de rust weer gevonden heb begin ik met het oppikken van Mac4Dummies.nl.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#20 17-11-2009 01:03

Peter
Doorknoper

Ach doe rustig aan. De inhoud is belangrijker dan de kleur.

Board footer