Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 08-11-2012 19:08

Peter
Doorknoper

icloud.com

Ik kreeg daarjuist een mail van Apple dat er een iCloud.com mail-adres voor me klaar staat op 19 nov. a.s.
Dat is de tweede grote verandering die we nu krijgen. Na mac.com en me.com nu ook een icoud.com met dezelfde naam. Ze blijven echter alle drie netjes werken.... wink

Ik denk wel dat dit een slimme zet is van Apple, omdat er heel veel gebruikers van een iPad of iPhone nu ook gebruik van de iCloud maken en dus zonder het gebruik van een Mac ook een icoud.com mail-adres krijgen. Velen daarvan gebruiken nu nog een gmail of ander provider-adres.

Shake your pills before you pick one!wink

#2 11-11-2012 17:23

Picasso
Guest

Re: icloud.com

Wat is eigenlijk het voordeel van zo'n apart mailadres. Ik zou, als ik dat cloud-adres zou gebruiken al vijf adressen hebben. me.com heb ik ook al; terwijl gmail.com ook al jaren goed werkt; evenals hccnet.nl en ziggo.nl.

iMac (Retina 4K, 21.5-inch, Late 2015), processor 3,1 GHz Intel Core i5,
geheugen  8 GB 1867 MHz DDR3,
video Intel Iris Pro Graphics 6200 1536 MB

#3 11-11-2012 17:37

Justhan
Wichelvrouwtje

Re: icloud.com

Het voordeel van meerdere e-mailadressen is dat je - weliswaar voor jezelf - een scheiding kunt aanbrengen in welk e-mailadres je zou willen gebruiken voor het soort van contact dat het betreft. Ikzelf heb een zakelijk e-mailadres, een priv

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

Board footer