Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 11-01-2013 16:35

peterp0st
The Postman

schermafbeeldingen aan elkaar plakken

Met welk programma kan je meerdere afbeeldingen onder elkaar tot een afbeelding maken?

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#2 11-01-2013 16:39

Peter
Doorknoper

Re: schermafbeeldingen aan elkaar plakken

Kun je dat niet in Aperture?

Het kan eenvoudig in Photoshop, maar ik kan het b.v. ook in Appleworks even snel doen. Dan krijg ik echter nooit meer de volle kwaliteit "terug" naar een jpeg.

Maar er zullen best meer eenvoudige oplossingen zijn.

Shake your pills before you pick one!wink

#3 11-01-2013 16:58

peterp0st
The Postman

Aperture, Photoshop en Appleworks heb ik niet.Is Appleworks nog te krijgen?en  kan je die dan nog in OS X 10.8 gebruiken.Overigens dat de kwaliteit minder wordt is niet erg het gaat om drie schermafbeeldingen van van al m'n Apps in iTunes(daar wil ik dus een afbeelding van maken)

#4 11-01-2013 17:01

Peter
Doorknoper

Nee jij kunt AW niet meer draaien. Maar ik zag laatst in jouw lijstje wel Aperture staan???

#5 11-01-2013 17:04

Justhan
Wichelvrouwtje

Soms kan het ook met software die je standaard bij je camera krijgt. Canon heeft bijvoorbeeld zo'n programma.

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#6 11-01-2013 17:19

peterp0st
The Postman

Nee ik heb wel Pixelmator en uiteraard iPhoto
[merge_posts_bbcode]Added: 11-01-2013 16:19[/merge_posts_bbcode]

Ik heb maar een simpel cameraatje (Pentax optio vs 20) daar zat volgens mij geen software bij in ieder geval geen schijfje,mischien komt er iets te voorschijn als ik hem op het net aansluit maar ik kan me dat niet herinneren,ik heb hem nu niet bij de hand anders zou ik het uit kunnen proberen.Ik vind het te ver gaan om voor een zo'n bewerking van die dure software te kopen.On line kom ik er ook niet helemaal uit maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet veel tijd aan heb besteed

#7 11-01-2013 17:41

Peter
Doorknoper

Ik zit wat te zoeken op software waarmee je een panorama foto kunt maken. Wat ik zo her en der lees lijkt dat gemakkelijker met een app op een iPad te gaan dat met de shareware-programma's. Heeft ook allemaal niet zo heel veel zin als je Photoshop Elements kunt kopen waar dat en nog veel meer mee kan.

#8 11-01-2013 17:46

peterp0st
The Postman

Ok dan ga ik het op de pad proberen want ik vind Photoshop te duur ik zal er maar heel weinig gebruik van maken

Board footer