Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 26-02-2013 13:18

Coupe
Bugelaar

Sony Bridge for Mac

Hallo,
Ik gebruik een Sony Xperia S om te bellen. De update voor het Adroid OS 6.1.A.2.55 kan ik alleen draaien als ik de telefoon aansluit op mijn computer. Met Windows schijnt het allemaal vlekkeloos te lopen, maar met de Mac is een probleem...
Bridge for Mac kan ik installeren (goed he) maar als ik mijn telefoon aansluit en dan voor het update kies in Bridge for Mac geeft ie aan dat mijn Java niet compatible is. Iemand een oplossing?

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#2 26-02-2013 13:27

Sypie
24/7 MacGek

Re: Sony Bridge for Mac

Net even gezocht. Het schijnt nogal een drama te zijn met de software en ondersteuning van Sony.

Ik las ook ergens in de gauwigheid dat je OTA (Over The Air) kunt updaten, dus via de wifi. Heb je dit al geprobeerd?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#3 26-02-2013 13:30

Peter
Doorknoper

Ik vrees dat dit nooit lekker zal gaan lopen. Beide kampen zijn in oorlog met elkaar en zullen zich niet inspannen om dit vlekkeloos te regelen.

Shake your pills before you pick one!wink

#4 26-02-2013 14:29

Coupe
Bugelaar

Laat ik dat van die oorlog nou ook gedacht hebben, maar ik hoopte dat jullie misschien een ondergrondse hadden die de oorlog kon ontwijken. OTA upgrade lukt niet. Dus toch met hangende pootjes terug naar een Windows gebruiker...
Of kijken of ik de Sony geupdate krijg via de beveiligde Windowslaptop van het werk van mevrouw Coupe. Maar dat zal wel niet, want daar kan je nix op installeren wat niet met haar werk te maken heeft. En de supportafdeling daar is geoutsourced naar India, je voelt 'm al.....

#5 26-02-2013 16:52

Peter
Doorknoper

Soms moet je gewoon dingen proberen om erlangs te fietsen. En soms kun je fietsen zonder dat iemand het merkt......

#6 26-02-2013 23:55

Sypie
24/7 MacGek

Huh? Terug naar een Windows gebruiker? Wist je dat je Windows prima kunt installeren op je Mac zonder dat je daarvoor opnieuw op moet starten o.i.d.? Je draait dan tijdelijk twee systemen naast elkaar op halve kracht, maar nog prima kracht genoeg om je telefoon te updaten. Na de update kun je Windows weer wegkieperen alsof er niets is gebeurd. Je Mac ondervindt geen enkele hinder van deze manier van Windows draaien.

Zoek eens op VMware Fusion of Parallels. Voorwaarde: je moet natuurlijk wel een Windows installatie CD'tje hebben.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#7 27-02-2013 00:48

Peter
Doorknoper

Is dat incl. legaal Sypie?

#8 27-02-2013 16:15

Sypie
24/7 MacGek

Jep.

Trial Parallels: http://trial.parallels.com/index.php?lang=en&terr=us
Trial VMware Fusion: https://my.vmware.com/web/vmware/evalce … &rPId=3128

Beiden genoeg tijd om Windows te installeren en de Sony te updaten.

#9 27-02-2013 22:23

Maya46
Vliegnimf

Kan dat ook voor onze Nokia E71 ?
[merge_posts_bbcode]Toegevoegd: 27-02-2013 20:23[/merge_posts_bbcode]

Wij kunnen onze Nokia nl niet updaten op de Mac

Chi pecora si fa, il lupo mangia ...........

#10 27-02-2013 22:43

Coupe
Bugelaar

Dan moet ik op zoek naar een Windows CDtje, en dat zal het probleem worden...ik heb al zeker 5 jaar geen Windows meer, mijn laatste CDtje was van wat er voor Vista was, kan zo niet meer op die naam komen....

Board footer