Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 17-07-2013 12:42

peterp0st
The Postman

Re: toetsenbord reinigen

Ik ga het niet proberen.Heb me laten trouwens laten vertellen dat het toetsenbord een van de grootste bacterie-haarden in het huis is.Mijn tandarts gebruikt om die rede een touchscreen-toetsenbord

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#12 17-07-2013 13:28

Sypie
24/7 MacGek

Daarvoor kun je ook ander spul gebruiken: gedemineraliseerd water. Wél even laten drogen na de tijd...

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#13 20-07-2013 08:29

appellover
Guest

Ik heb ook zo een dun toetsenbord,of liever gezegd had,na het schoonmaken met iets te veel vocht is hij/zij overleden.Een hele rij toetsen werkt niet meer.Vreemd was dat de tv, die draadloos verbonden is met decoder ,ook stoorde.Zal de bleutooth wel zijn.
Nog geprobeerd om bij de verkoper (Mycom) garantie te krijgen,maar het bord was al ruim 3 jaar oud.Helaas.
Bestel er nu maar een nepper in China voor 12€.

MacBookAir 13,i5;Macmini 2011;iPad 1 32gb+3G;iPad air 16GB;Iphone5.

#14 20-07-2013 08:47

peterp0st
The Postman

Ben benieuwd hoe die bevalt met opladers moet je voorzichtig zijn las ik elders in het forum.

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#15 20-07-2013 10:54

Peter
Doorknoper

Pas maar op met nepperds......

Shake your pills before you pick one!wink

#16 20-07-2013 11:10

Sypie
24/7 MacGek

Als het met bluetooth gaat dan valt er weinig schade aan te richten. Zodra je met een draadje gaat werken wordt het anders...

Ik weet nog dat ik mijn BT toetsenbordje destijds via eBay heb gekocht. Dit was een origineel toetsenbordje waar iemand van af wilde... 1+1=3 in dat geval.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer