Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 22-07-2013 22:13

Sypie
24/7 MacGek

[Verkocht] Apple iPhone 3G 8GB Zwart aangeboden €35

Ik heb hier liggen: een iPhone 3G 8GB, zwart en gebruikt. Het toestel kan nu worden verkocht, alleen heb ik er dan nog geen doosje en lader bij. Over een paar weken krijg ik het bijbehorende doosje, met boekjes én SIM-kaart pennetje, ook (deze ligt bij mijn zusje). Ik weet niet hoe het gesteld is met het USB-kabeltje wat er bij zit, die heb ik nog niet gecontroleerd. Het kan dus zijn dat die bij de stekkertjes de bekende zwakke punten vertoont.

De iPhone draait op 4.2.1, ik moet 'm alleen nog even herstellen naar de originele software. Ik heb de afgelopen dagen zitten spelen met een jailbreak maar ik heb de moed opgegeven en ik heb een ander toestel gekocht. Mijn vrouw wilde deze iPhone wel hebben mits die Instagram en WhatsApp kon draaien, ik kreeg het niet voor elkaar met mijn beperkte jailbreak kennis.

Zoals vermeld, de telefoon is gebruikt. Dit is met name aan de achterkant te zien. Daar zitten een boel krasjes, geen dikke krassen, en het Apple-logo is een klein beetje beschadigd. Het is niks ernstigs, het laat alleen zien dat het geen nieuwtje meer is.

Dit toestel heeft al heel lang een klein scheurtje aan de achterkant. Deze zit in het midden van de dock-connector en gaat recht omhoog. Nét boven het CE logo houdt het op. Het valt mij op dat dit scheurtje, ondanks dat het er al heel lang zit, niet verder scheurt bij normaal gebruik.

Daarnaast is er één klein mankementje: de mute-knop is er afgebroken. Het gaat om het kleine zilverkleurige knopje aan de zijkant om het toestel in één handeling op stil te zetten. Met een scherp voorwerp kan het schakelaartje nog wel omgezet worden, en dat functioneert dan ook. Enkel het kapje van het knopje is weg...

Het toestel is nog nooit open geweest voor welke handeling dan ook. Geen onderdelen vervangen, geen schade mee gehad. De accu is nog prima, maar zal net als alle accu's niet meer heel bijzonder zijn.

Het is een klein prijsje, en dat wil ik graag zo houden. Wanneer je reageert omdat je dit toestel wilt hebben laat dan even weten of je het meteen wilt hebben, zonder doosje, lader en kabel, of dat je liever nog even wacht (maximaal 2 weken, dan ben ik weer bij mijn zusje).

Oordopjes heb ik niet meer, die zijn ooit eens gesneuveld of weggeraakt.

Opsturen doe ik met DHL, dat kost €4 voor bezorging op een DHL-afleverpunt of €5,50 voor bezorging op adres. Ophalen mag natuurlijk ook.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer