Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 25-08-2013 15:00

Peter
Doorknoper

Re: Ventilator slaat vaak aan

Als je toevallig een spel hebt gebruikt dat met een server communiceert en je hebt het niet 100% weggegooid kan het al mis zijn. Kijk in de bibliotheek van je hd of je daar nog een plist hebt hangen die de oorzaak kan zijn.

Shake your pills before you pick one!wink

#12 25-08-2013 15:08

peterp0st
The Postman

Dat zijn er nog al wat en ik heb niet de kennis om te beoordelen wat er wel of niet hoort te zitten.Wat gebeurd er als je alles verwijderd?(wel een kopie maken natuurlijk)

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#13 25-08-2013 15:34

Peter
Doorknoper

Je kunt wel aan de naam zien bij welk programma hij hoort. Dus even kijken of er tussen staan van prograamas die je hebt verwijderd.

#14 25-08-2013 17:12

Sypie
24/7 MacGek

@peterp0st: ik heb je even een PB gestuurd om mee te kijken in je activiteitenweergave.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#15 26-08-2013 12:30

peterp0st
The Postman

Wat ik al vermoede, op de schoepen zat een laag stof die heb ik zo goed als kwaad zo veel mogelijk verwijderd.Maar de ventilator lijkt toch overuren te maken even stopt die voor een paar seconde maar dan slaat die weer aan.Zal het dus in die overbodige plist-bestanden moeten zoeken.

p182t2lccd1biupgqhtonlt4m44.jpg

p182t2lvf1oir1ae71hsqvqg1uf76.jpg

Last edited by peterp0st (26-08-2013 12:55)

#16 26-08-2013 17:57

Peter
Doorknoper

Even een lijst van je programma's uitprinten en nalopen of er soms nog vreemdelingen tussen zitten. Je hebt vast dingen weggegooid waar nog PLISTen van zitten. wink

#17 27-08-2013 06:39

peterp0st
The Postman

Dat is zo'n lange lijst en bovendien kan ik niet zien of het een overbodig bestand is.Is het niet zo dat OS X zelf overbodige automatisch opruimt?

#18 27-08-2013 09:38

Peter
Doorknoper

OSX ruimt wel netjes alles op als het eigen programma's betreft. Maar ik heb ook wel eens beide lijsten uitgeprint tn naast elkaar gelegd  en afgevinkt.

#19 27-08-2013 12:17

peterp0st
The Postman

Ik heb vanmorgen met schijfhulpprogramma het een en andere laten repareren en het PRAM gewist en nu hoor ik niet steeds dat geluid van de ventilatoren.Ik vraag me nu ook af of het wel de ventilator is wat ik hoor maar wat kan het anders zijn?

#20 27-08-2013 13:28

Peter
Doorknoper

Hopelijk geen brommende condensator.

Board footer