Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 02-01-2014 11:14

Peter
Doorknoper

iPhone 4 dood?

Pfft….. Ik beëindig een gesprek en leg de iPhone op bureau. Daarnet wilde ik iemand bellen en bleek de iPhone zo dood als een pier. Aan het draadje hangen helpt niet, aan de Mac hangen helpt niet, sim eruit en ierin helpt niet…… Hoe kan dat nou??? Iemand een tip???

Ik moet nu eerst snel naar het ziekenhuis….. als ik hem niet snel genoeg aan de praat krijg koop ik meteen een "5S".

Shake your pills before you pick one!wink

#2 02-01-2014 12:37

Peter
Doorknoper

Re: iPhone 4 dood?

Back in the air. 

Geen idee wat nu de oorzaak is geweest en het vreemde was dat bij telfort ook niet kon inloggen.
Ik heb hem weer aan de gang gekregen door de start/uit knop samen met de home knop langer dan 10 sec in te houden. Daarna duurde de opstart extreem lang.

#3 31-10-2014 14:29

Maya46
Vliegnimf

Volgens mij dat alles goed geïnstalleerd maar wil mijn iPhone 4S de contacten met mijn Mac niet synchroniseren.
Weet iemand hoe dat te verhelpen?

Chi pecora si fa, il lupo mangia ...........

#4 31-10-2014 18:46

Peter
Doorknoper

Weet je zeker dat je dat nog aangevinkt hebt staan in iTunes op je Mac?

Ik ben met deze nieuwe Mini begonnen en alle contacten zijn ook weer netjes van m'n iPhone 4 overgenomen.

#5 31-10-2014 22:43

Maya46
Vliegnimf

Dat  aanvinken is nu juist wat ik niet kan vinden op de Mac!

#6 31-10-2014 23:06

Peter
Doorknoper

Maya46 wrote:

Hang de iPhone aan je Mac en open iTunes. Nu verschijnt linksboven in het venster ook je iPhone (of meerdere apparaten) en daar klik je op. Dan krijg je een nieuw venster met aan de linker kant weer een menu en onderaan staat "info". Daar klik je op en dan kun je het synchroniseren van je contacten en agenda aanklikken.

#7 31-10-2014 23:07

Peter
Doorknoper

Ik zie dat dat nu trouwens ook over wifi gaat.

#8 01-11-2014 08:55

Coupe
Bugelaar

Maya46 wrote:

Ben benieuwd of het lukt; ik verdenk Apple van een aantal niet juist uitgevoerde individuele update naar 8.0 die veel bezitters problemen bezorgde.

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#9 01-11-2014 10:45

Maya46
Vliegnimf

Dank je Peter................maar het menu dat jij aangeeft ontbreekt (vroeger was het er wel) er is nu een nieuw kader met agenda en contacten..meer niet.

Ik denk dat Coupe gelijk heeft... er zijn een aantal dingen veranderd na de updates.
Ik kan nu alleen nieuwe namen en adressen synchroniseren de oude neemt hij niet over (als er veranderingen hebben plaatsgevonden)

#10 01-11-2014 11:29

Peter
Doorknoper

Uh... Zoals Paul al eerder aangaf kun je ook even op "afspeellijsten" klikken in iTunes. Dan verschijnt het linker venster met bovenin de gegevens van je iPhone en kies je onderaan "info".

Wat ik zelf nog niet gevonden heb is het aan/uit vinken van het zinken van het zinken van je favorieten in Safari. Dat staat bij mij aan omdat het al aanstond, maar ik zie het nu niet meer.

Board footer