Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 08-01-2014 21:20

Peter
Doorknoper

25 Januari is de Mac jarig!

Op 25 januari, precies 30 jaar geleden, bracht Apple de eerste Mac op de markt. Een revolutie was begonnen en het meest opmerkelijke is, dat er ondanks allerlei tegenslagen en tegenwerking, nu nog steeds een bedrijf staat dat prachtige producten ontwerpt. Niet alle producten worden op de markt gebracht. Soms duikt er uit een grijs circuit ineens weer een rariteit op, die van de hand van Steve Jobs (zelf) lijkt te komen.

25 januari is dus wederom een mijlpaal en ik ben benieuwd wat Apple dan als rariteit gaat presenteren. De Mac Pro, die een paar maanden geleden is uitgebracht, is eigenlijk al zo'n rariteit! Van die machine is al een speciale (rode) versie geveild voor een goed doel en die heeft een bedrag met 5 nullen opgebracht. Wat gaat het nu worden? Een heel speciale iMac? Of juist een nieuwe iMac, met een geheel nieuwe vorm. Tim Cook heeft in zijn Kerst-brief aangegeven dat er dit jaar weer een aantal mooie nieuwe producten zouden worden uitgebracht. Nog even geduld hebben dus. Maar ondertussen zijn we vrij om erover te speculeren…….

Shake your pills before you pick one!wink

#2 08-01-2014 21:45

storko
BelBusBengel

Re: 25 Januari is de Mac jarig!

Over een ding kan ik duidelijk zijn. De beste dingen duiken op 25 januari op. Ik op deze datum in 1966. lol

Last edited by storko (08-01-2014 21:46)

C'est des hommes et d'eux seulement qu'il faut avoir peur, toujours.

#3 20-01-2014 22:00

Peter
Doorknoper

Nog 5 dagen en het lijkt erop dat Apple dit keer de zaken beter geheim weet te houden. De vorige Keynote lag al bijna alles vooraf op straat.

#4 26-01-2014 12:51

peterp0st
The Postman

Gefeliciteerd APPLE ik maak dagelijks gebruikt van de apparaten.De volgende Event zou pas op 9 Juni zijn klopt dat?

Last edited by peterp0st (26-01-2014 12:52)

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#5 27-01-2014 13:22

Peter
Doorknoper

Hier een prachtige video hoe het is ontstaan en hoe het ook mijn manier werken heeft geïnspireerd!

#6 27-01-2014 19:59

peterp0st
The Postman

Dank je Peter voor deze bijdrage,ben volledig flabbergasted,ga er op een moment dat er meer tijd voor is,helemaal voor zitten.Dit mag je toch historie noemen.Raar wat is Apple me toch dierbaar geworden?Gewoon als dummie toch gebruik kunnen maken van die moderne techniek.

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#7 27-01-2014 23:08

Peter
Doorknoper

Met dat MacDraw heb ik ook nog getekend. Gelukkig hebben ze het in de 2e versie gescheiden in McDraw en McPaint. Ik had die spuitbussen toen ook al niet nodig. wink

Board footer