Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#21 12-09-2014 07:58

Peter
Doorknoper

Re: iPhone event op 9 september

Dat wordt toch een vette investering Syp! Ik las zojuist dat de volgende versie van de MacBook Air, geheel goudkleurig wordt...... En de Apple Watch krijgt in volgende versies veel meer "gezondheids"-sensoren. Dat zijn zaken dus waar ze in de presentatie niet over hebben gerept. De 19 karaats gouden versie zal wel een flinke stapel biljetten kosten denk ik zo.

Shake your pills before you pick one!wink

#22 16-09-2014 10:11

Peter
Doorknoper

Paypal begint zich te roeren en gaat anti Apple Pay reclames maken met waarschuwingen dat de AP-wijze van betalen minder veilig zou zijn en dat zij alleen maar veilig zijn. Apple verdient 0,15% op elke transactie en Paypal bijna 2,5%. En natuurlijk zien ze nu een bedreiging voor hun inkomsten.

#23 19-09-2014 17:23

Peter
Doorknoper

Eerste dag van verkoop van de iPnoes 6 en 6-Plus. In diverse landen staan er weer rijen voor de Apple-Stores.

#24 21-09-2014 12:08

Peter
Doorknoper

Er zullen nu veel berichten komen over aanvullende ontwikkelingen. Zo verscheen er vannacht een bericht dat Apple een nieuwe SIM-kaart ontwikkelt, die met Apple Pay gecombineerd kan worden. Een combinatie van een creditkaart en een SIM-kaart en betalen met je vingerafdruk. Super handig! Nu wordt er ook hard aan andere biomedische sensoren gewerkt en ik kan me voorstellen dat daar een tweede sensor ook een rol als extra beveiliging gaat meespelen.

Er zal best tegenstand gaan komen uit verwachte en onverwachte kampen. Als je heel goed naar de marktsituatie kijkt wordt het voor andere telefoonmerken een hele toer om hierin te volgen. Ik ben bang dat ze dat nooit op hetzelfde veiligheidsniveau gaat lukken.

#25 22-09-2014 15:52

Peter
Doorknoper

Al meer dan 10 miljoen nieuwe iPhones verkocht in het eerste weekend...... Er is dus wel degelijk een verschuiving aan de gang en dit bewijst ook dat mensen verder gaan kijken dan alleen dat schermpje wat ze eerst te zien krijgen. Dit zal ook een tweede boost geven op de verkoopcijfers van Macjes.

#26 22-09-2014 16:02

Peter
Doorknoper

Benchmarks.......
2_1411394478.png

#27 22-09-2014 17:04

Peter
Doorknoper

Wat er achter de schermen wordt hard gewerkt. De grote credit-card-merken zoals Visa, Mastercard en American Express, hebben al openlijk verklaard graag met -Pay in zee te willen. Logisch natuurlijk want Apple geeft hen hier een mooi stuk gereedschap om PayPal aan de kant te schuiven.

#28 23-09-2014 10:23

Peter
Doorknoper

Er komt nu op heel korte termijn ook een nieuw MacBook Air uit. Het wordt ook hoog tijd dat de Mini's een update krijgen. Die zijn al onveranderd vanaf eind 2012.

#29 23-09-2014 18:47

Sypie
24/7 MacGek

Ik zit te wachten op een update van de Air, dan heb ik een reden om ook eens met geld te gooien.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#30 23-09-2014 19:06

Peter
Doorknoper

Doemaarduur.... 2 telefoons en een nieuwe 'Air......

Board footer