Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 10-09-2014 14:06

Coupe
Bugelaar

Update ging niet goed

Vandaag kreeg ik een melding bij het opstarten dat er een update voor Tomtom was, die heb ik gedaan en dat leek goed te gaan. Daarna kreeg ik een melding dat er een update voor het systeem zelf was en die heb ik ook gedaan.
Maar na afloop kreeg ik deze melding:
p191fn9ad8hei2rbblbbqjo263.png
Ik weet niet wat ik hier mee moet doen. Iemand een idee?

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#2 10-09-2014 14:51

Peter
Doorknoper

Re: Update ging niet goed

Heel goed mogelijk dat de extensie nog niet geschikt is voor Mavericks. Dan kun je niks anders aan doen dan dat aan de fabrikant te vragen en te wachten tot ze zelf een nieuwere hebben ontwikkeld.

Ehh... ik lees nu pas goed dat het over TomTom gaat, dus plaats ik het topic naar "Applicaties van Derden". wink

Shake your pills before you pick one!wink

#3 10-09-2014 14:55

Coupe
Bugelaar

Nou, deze melding kwm naar aanleiding van het bericht van Apple dat er een update was voor het stuurprogramma van de Epsonprinters. Las ik later pas, en gezien ik geen printer heb of ga gebruiken laat is het maar zitten.

#4 10-09-2014 14:55

Roberta
Uskoke

Update opnieuw starten, en zorg ervoor dat de TomTom op een adapter, USB port o.i.d. staat. M.a.w.: doe geen update als een apparaat afhankelijk is van zijn eigen accu.
Werkt het dan nog niet: neem contact op met TomTom. Zo ver ik van mijn vader weet hebben ze een vrij goede servicedesk.

#5 10-09-2014 14:57

Coupe
Bugelaar

Roberta wrote:

Update opnieuw starten, en zorg ervoor dat de TomTom op een adapter, USB port o.i.d. staat. M.a.w.: doe geen update als een apparaat afhankelijk is van zijn eigen accu.
Werkt het dan nog niet: neem contact op met TomTom. Zo ver ik van mijn vader weet hebben ze een vrij goede servicedesk.

FF alle verwarring wegnemen: deze melding ontstond door een update van het stuurprogramma voor Epsonprinters. Die heb ik niet dus laat ik het er bij zitten. de melding van Tomtom was voor mijn eigen ConnectDrive, dus niets met het apparaat zelf. Dat werkt nog tadeloos.

#6 10-09-2014 21:32

Sypie
24/7 MacGek

Ik heb even gezocht op de foutmelding. Er zijn veel meer mensen die, in het verleden, te maken hebben gehad met deze melding. De KEXT terugzetten uit de back-up zou het op moeten lossen zonder dat er werkelijk iets verloren gaat.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer