Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#61 13-07-2015 22:36

Peter
Doorknoper

Re: Ervaringen met OS 10.10 Yosemite

Paul dat klopt, maar de optie om in een specifiek geselecteerde/geopende mailbox te zoeken, staat er niet bij terwijl dat b.v. t/m 10.9 nog gewoon automatisch mogelijk was. Ik werk (net als Hanneke) met een lijst in/uit boxen die op de Mac staan en waar ik de betreffende mails in sleep om te archiveren.

Shake your pills before you pick one!wink

#62 14-07-2015 08:50

Paul Sondervan
Import Hagenees

Waarschijnlijk begrijp ik je verkeerd Peter, maar als ik een mailbox selecteer 'Op mijn Mac' (Archief) en dan zoek, dan wordt er standaard eerst in die geselecteerde mailbox gezocht.

p19q5l5u5v1tjldv4icokm01t733.png

#63 14-07-2015 09:11

Peter
Doorknoper

De geselecteerde map verschijnt pas boven in dat rijtje als je een zoektekst gaat typen. Pas dan kun je in dat rijtje op de box clicks en pas dan zoek je ook gericht in die map. Dat was voorheen niet. Nu is het wel opgelost maar ook omslachtig en je moet maar net zien dat de geselecteerde box verschijnt als je wat gaat typen.

#64 15-07-2015 08:25

Justhan
Wichelvrouwtje

Inderdaad Peter, je bent nu soms meer tijd kwijt met het ingeven van de zoekcriteria, dan het zoeken zelf! En dat lijkt me nou net niet de bedoeling wink
Terwijl als ik in map XX zoek, hoef ik (meestal) niet te weten wat er in de andere mappen staat, want ik zoek bijv. dat ene e-mailbericht van die bepaalde cliënt.

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#65 15-07-2015 09:59

Peter
Doorknoper

Dat je je hele muziek-biblioteek niet meer op shuffle kunt zetten is veel ergerlijker.

Board footer