Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 08-01-2015 13:40

Roberta
Uskoke

e-mail verdwijnt in Mail

Ik heb nogal een ongrijpbaar probleem. Het overkomt mij soms dat als ik een regel of plaatje verwijder in een e-mailtje, deze compleet verwijderd wordt in Mail. Ik kan er daarna geen spoor van terugvinden. Zijn er meer gebruikers met deze bevindingen?

#2 09-01-2015 16:28

Coupe
Bugelaar

Re: e-mail verdwijnt in Mail

Wanneer precies? Als je de e-mail hebt geopend en er dan in gaat veranderen? Ik heb het nog niet gemerkt, als ik op mijn Mac Mini met OS 10.6.8 werk heb ik nergens problemen mee. Op de iPad lees ik alleen en stuur eventueel door, maar dat bedoel je wss niet?

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#3 09-01-2015 22:51

Roberta
Uskoke

Het gebeurt als ik een e-mail heb geopend en daarin gaat veranderen. Volgens mij gebeurt het als ik per ongeluk alt-delete gebruik, maar daar heb ik nog niet goed op gelet. Het vervelende is dat daarna je complete e-mailtje van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn.
Ik gebuikt de nieuwste versie van het OS, 10.10.

#4 09-01-2015 22:58

Peter
Doorknoper

Volgens Desk is dit een software probleem tussen OSX en bepaalde software die op de servers wordt gebruikt. Het vreemde is dat het dus ook voorkomt als je gewoon via je Apple-account berichten wegstuurt. Tot voor 10.10 heb ik er ook nooit last van gehad, maar ik heb begrepen dat men er hard aan werkt om dit te verhelpen. Bij mij komt dit overigens maar een enkele keer voor.

Shake your pills before you pick one!wink

Board footer