Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 04-08-2015 23:28

Peter
Doorknoper

Apple Music!!!

Het is mezelf opgevallen dat er hier nog helemaal niets is geschreven, zelfs nog geen vraag of opmerking is geplaatst, over het net nieuw geopende "Apple Music". De nieuwe music-streaming van Apple, waarvoor (met name in de VS) een behoorlijke reclame-campagne loopt. Ik heb er de laatste weken al best wat over gelezen en na de introductie is er een dikke rode draad in de media gekomen van klachten en ontevreden gebruikers. Ik ben zelf niet van zin's om van deze muziekdienst gebruik te gaan maken en wilde het al houden bij mijn eigen aangekochte bibliotheek en alles wat ik daar verder nog in ga plaatsen. Wat ik heb begrepen uit de klachten, is dat er allerlei problemen met je aangekochte muziek gaat ontstaan als je je hebt aangemeld voor Apple Music. Zo zouden je eigen afspeellijsten verdwijnen en lijkt het zelfs op dat aangekochte muziek uit je bibliotheek is verdwenen. Behoorlijk wazig allemaal en vanuit verschillende hoeken wordt er geroepen dat Apple deze dienst niet vanuit de bibliotheek van iTunes had moeten programmeren, maar vanuit een nieuwe app. Vandaar dat er nu mensen op aandringen dat de hele boel niet meer deugt en dat Apple de hele zaak opnieuw moet gaan programmeren in verschillende apps. Ik kan je adviseren om je iTunes gewoon nog even bij het oude te laten en van je eigen muziek te genieten en niet op nieuwe dingen te gaan klikken of uit te proberen. Alleen op die manier weet je zeker dat je niks kwijtraakt of opnieuw moet gaan opzoeken. Of hebben jullie soms ook al snuffel-ervaringen?

Shake your pills before you pick one!wink

#2 05-08-2015 12:17

Paul Sondervan
Import Hagenees

Re: Apple Music!!!

Ik heb iTunes Match en Spotify en daar ben ik tevreden over.
Spotify Premium is gratis bij mijn internet abonnement. wink

#3 05-08-2015 14:38

Sypie
24/7 MacGek

Waarvan dat laatste niet meer mag. Dit vanwege het feit dat KPN op deze manier "deep packet inspection" toepast Dit mag niet omdat de ene data geen voorrang mag krijgen op andere.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#4 08-08-2015 14:58

Peter
Doorknoper

En met iTunes is nu ook zoveel "geprutst" dat er allerlei bugs opduiken.

Shake your pills before you pick one!wink

Board footer