Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 07-02-2016 22:56

Sypie
24/7 MacGek

Re: Vorderingen nieuw forum

@Roberta,

Ik zie het: er mist een login-knop. Morgen ga ik er mee aan de slag. Nog even bankhangen.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#12 07-02-2016 23:31

Peter
Doorknoper

De onderste "Plaats reactie"-knop werkt ook nog niet.

Shake your pills before you pick one!wink

#13 07-02-2016 23:58

Roberta
Uskoke

Sypie wrote:

@Roberta,

Ik zie het: er mist een login-knop. Morgen ga ik er mee aan de slag. Nog even bankhangen.

Klittebandkont ?

#14 08-02-2016 00:32

Sypie
24/7 MacGek

Speciaal voor jou de bank laten staan... De lintjes staan nu boven aan het forum. Ik moet alleen nog kijken naar de pagina waar je naartoe wordt gestuurd wanneer je ingelogd bent.
[merge_posts_bbcode]Toegevoegd: 08-02-2016 00:32[/merge_posts_bbcode]

En de pagina waarnaar je wordt doorgestuurd na inloggen is ook aangepast. Dus ook dat komt goed.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#15 08-02-2016 00:43

Roberta
Uskoke

Ik kijk morgen wel ff. Ik ben nu met de wereldwinkel in Doorn bezig, en ons ook aan het aanmelden op de Dopper app.

#16 09-02-2016 01:54

Roberta
Uskoke

Wel login knop, maar ik kom er nog steeds niet in.

#17 09-02-2016 08:19

Sypie
24/7 MacGek

Later vandaag/morgen kijk ik er weer naar. Eerst de baard er af na het werk.

#18 09-02-2016 08:44

Peter
Doorknoper

Ik kan niet zien of ik nu in het oude of in het nieuwe forum ben..... Ze reageren allebei hetzelfde en hebben ook dezelfde url.

Shake your pills before you pick one!wink

#19 09-02-2016 21:41

Roberta
Uskoke

Peter wrote:

Ik kan niet zien of ik nu in het oude of in het nieuwe forum ben..... Ze reageren allebei hetzelfde en hebben ook dezelfde url.

Nee, want:

http://mac4dummies.nl/?forum —> Oud forum.
http://mac4dummies.nl/123/forums/ —> Nieuw forum.

#20 10-02-2016 01:09

Sypie
24/7 MacGek

Je kunt bij de nieuwe prima aangeven dat je het wachtwoord bent vergeten. Volgens mij moet dat zelfs omdat het wachtwoord niet mee overgezet kon worden. Omdat het een een PunBB is en de andere Wordpress staan ze volledig van elkaar gescheiden. Je kun op het test-forum doen en laten wat je wilt, ook met je account, zonder dat het invloed heeft op dit forum.

Board footer