Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 23-09-2016 19:59

Peter
Doorknoper

Brandgevaar met Samsung!

De "Note 7" brengt ontploffingsgevaar met zich mee en daarop is dat apparaat ook uit de handel genomen. Maar nu is er ineens ook een ongeval met een "Note 2" gebeurd en dreigde er zo'n toestel in een vliegtuig in brand te vliegen. Hoe kan dat nu toch komen?

Shake your pills before you pick one!wink

#2 07-10-2016 20:43

Peter
Doorknoper

Re: Brandgevaar met Samsung!

Er gaan geruchten de kosten voor dit debacle voor Samsung in de miljarden gaan lopen. Nu blijkt dat ook de herleverde versies spontaan in de fik kunnen vliegen, kunnen ze nauwelijks anders dan te stoppen met dit ontwerp. Volgens insiders gaat er in het eerste kwartaal 2017 dan ook een Galaxy S8 uitkomen. Een toestel met dubbele camera en zonder "thuisknop". Waar zouden ze die nou toch gezien hebben.......

#3 03-11-2016 17:57

Peter
Doorknoper

Er gaan geruchten dat Samsung nog steeds niet de oorzaak van het probleem heeft kunnen vaststellen. Je zult maar een tijdbom van Samsung hebben zeg......

#4 04-11-2016 23:48

Peter
Doorknoper

Nu moeten ze ook al een bepaald type wasmachine van de markt halen en terugroepen, vanwege ontploffingsgevaar...... Kun je nagaan wat een geweldige kwaliteitscontrole Samsung heeft opgebouwd.

#5 08-11-2016 07:31

Peter
Doorknoper

Bizar om te lezen dat zo'n bedrijf alweer aan een volgend model werkt, zonder dat de oorzaak van de ontploffende modellen is vastgesteld. Er heerst daar een gevaarlijke bedrijfscultuur met niet-westerse normen. Mobiele telefoons en andere mobiele apparaten, krijgen een algemeen beeld in de mensenmassa en hebben ook invloed op de veiligheid van anderen. Net als bij auto's, zouden dus ook die apparaten landelijk gekeurd moeten worden, voordat ze daadwerkelijk mogen worden gekocht. Het gaat niet lang meer duren dat er uit de vliegwereld zo'n signaal zal komen.

#6 08-11-2016 16:00

trabant
Pruttelbakkie

Voor dat keuren heb je ook een vaststaand protocol, waarmee je kunt foetelen, kijk maar naar de dieselfraude.
Maar in dat verre oosten is men inderdaad erg collectivistisch ingesteld en je geeft daar nu eenmaal geen kritiek op je baas, ook al zie je dat hij regelrecht op de afgrond afstevent.
Ik weet van een tweetalige Amerikaanse die op die manier voor een onmogelijke opdracht staat. Die kan haar Chinese chef niet vertellen dat die een enorme fout aan het maken is en ze moet dat met een hele grote omweg via haar Amerikaanse superieuren duidelijk maken zodat haar directe chef dat weer van zijn baas te horen krijgt. Hopelijk op tijd om e.e.a. nog recht te buigen.
Feng Shui voor de werkvloer...

Ken uw weerga.

#7 08-11-2016 17:02

Peter
Doorknoper

Ik was ook weken in China en toen ik de fabriek was ingeslipt zag ik de matrijzen op de grond liggen....... Toen wist ik genoeg.

#8 08-11-2016 17:29

Peter
Doorknoper

Ps kun je je ava van dat nestje niet wat groter maken?

#9 08-11-2016 20:18

Roberta
Uskoke

Peter wrote:

Nu moeten ze ook al een bepaald type wasmachine van de markt halen en terugroepen, vanwege ontploffingsgevaar...... Kun je nagaan wat een geweldige kwaliteitscontrole Samsung heeft opgebouwd.

Ze kunnen beter oventjes maken wink

Board footer