Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 07-05-2009 08:31

jaconed67
oud en stout

Re: Bonjour

Bedank Michel
ik ga het opnieuw uitproberen met behulp van je uitleg

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#12 07-05-2009 11:38

Mac - Aroni
Cr

Nog even doorbomen....andere situatie : mijn mini heeft airport, mijn dame heeft een pc, gekoppeld via een kabel aan het internet.  Kan ik bij haar de bonjour installeren ?
@ michelvdb : we passeren morgen langs het schone Brugge.....ik zal aan u denken

Beter

#13 08-05-2009 22:03

michelvdb
Rondzoeker

Ja, je kunt Bonjour voor Windows installeren als de PC van mevrouw Mac-Aroni een Wireless-kaart aan boord heeft. Anders heeft het weinig zin.

Hier staat niets, dus iets

#14 08-05-2009 22:24

Peter
Doorknoper

Hij is er al langs hoor..... wink

Shake your pills before you pick one!wink

#15 09-05-2009 09:31

michelvdb
Rondzoeker

Gut gut dan heb ik die bus niet voorbij zien rijden

Hier staat niets, dus iets

#16 17-01-2011 15:17

JB.
Guest

Ik heb bij ouders thuis mijn airport express achtergelaten aangezien deze goed werkt.

Nu heb ik er een printer aangehangen (HP laserjet 1015), en alles ingesteld via airport menu. Printen vanaf mijn MacBook (pro 15") gaat prima, maar vanaf windows pc (met windows 7) gaat niet.

Nu is er ook nog een iPad in het spel gekomen waar ik dan ook nog graag vanaf zou willen printen.

Iemand een idee hoe dit in te stellen is via bonjour?

#17 17-01-2011 17:36

Peter
Doorknoper

Hmm.... die iPad (als er een driver is voor de printer) zou de printer moeten kunnen vinden op het netwerk. Maar er zijn er vast die er meer vanaf weten. Ook van Windows 7 uiteraard. Netwerk is netwerk, of het nu een Airport is of een andere wifi-router. Dat mag dan eigenlijk ook geen probleem zijn, mits er een driver voor de printer is.

Shake your pills before you pick one!wink

#18 17-01-2011 21:21

Sypie
24/7 MacGek

Voor printen vanaf de iPad heb je een speciale App nodig (volgens mij AirPrint).

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer