Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 16-09-2009 14:12

MacMike
Gunner

The Hunt 1.1

Iemand bekend met deze FPS game ?
Namelijk gezien op versiontracker....

Simpel is het moeilijkst !

#2 16-09-2009 14:38

jaconed67
oud en stout

Re: The Hunt 1.1

Wat is dat voor een game ?? Ik game graag ahet ligt er alleen aan wat voor een game
Ik speel graag Battlefield 2 online op mijn windhoos. Jammer dat het er niet is voor de mac

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#3 16-09-2009 17:25

Peter
Doorknoper

Heb het ook gezien maar ken het niet. Probleem is dat ik op MacBook geen muis gebruik en zonder muis kom je niet verder dan een kaartspelletje....

Shake your pills before you pick one!wink

#4 17-09-2009 10:29

jaconed67
oud en stout

kun je toch gewoon een muisje aan zetten.  Ik heb een laptopje met daaraan een usb muisje van Bas van der heijden van 4.99 euro. Zit zelfs nog een blauw lichtje in.
Kaartspelletjes kunnen me niet zo bekoren. Je moet Xor eens proberen uit te spelen is wel oud maar een fantastiche puzzle voor de mac (ook voor os.X)  waar nog niemand is uitgekomen. Ik probeer het al zolang het bestaat (al vanaf os .6 ) maar heb het nog steeds niet uit.

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#5 17-09-2009 10:36

Peter
Doorknoper

Nee joh... ik ga echt geen muis hieraan zetten. Als ik op de bank zit kan ik toch niet muizen? Bovendien is een muis slecht en werkt rsi in de hand. Ik heb een MM op de Cube en das wel genoeg... wink

#6 17-09-2009 15:11

jaconed67
oud en stout

Turbanus wrote:

Nee joh... ik ga echt geen muis hieraan zetten. Als ik op de bank zit kan ik toch niet muizen? Bovendien is een muis slecht en werkt rsi in de hand. Ik heb een MM op de Cube en das wel genoeg... wink

Voor rsi moet je wel heel lang muizen hoor.

#7 17-09-2009 15:12

jaconed67
oud en stout

Zo een bal lijkt me ook wel handig maar die heb je niet voor os X of met usb

#8 17-09-2009 18:04

Sypie
24/7 MacGek

Wat voor bal? Ik heb hier nog liggen (en die ga ik zelf weer gebruiken) een draadloze TrackMan Wheel van Logiptech, ik heb de draadloze voorganger van degene onder de link.
Deze dingen doen het prima op de Mac, het is immers gewoon een ondersteboven gekeerde muis met een USB aansluiting.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#9 17-09-2009 20:54

MacMike
Gunner

Sorry voor mijn brutaliteit maar we hebben/hadden het hier toch over de game The Hunt en niet over welke muis of geen muis je gebruikt ??

roll

Simpel is het moeilijkst !

#10 17-09-2009 23:05

Peter
Doorknoper

Dat kun je met Jaco wel incalculeren... hij kan op de vreemdste plekken de raarste wendingen teweeg brengen. Gelukkig kan ik hem dat door z'n leeftijd vergeven.... wink

Board footer