Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 21-09-2009 23:32

Sypie
24/7 MacGek

Foutje in de code.

Op dit moment ben ik bezig om een extra toevoeging te maken op het forum. Hierdoor zie je in sommige stukjes een foutje in de opmaak van het forum. Wees gerust, alles doet het gewoon ik moet alleen even uitzoeken waar het aan kan liggen.

Als alles goed is, en ik de foutjes kan herstellen, hebben we na deze operatie een knop om topics als opgelost te markeren. Wel zo makkelijk, ook voor andere forumgebruikers.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#2 22-09-2009 01:13

Peter
Doorknoper

Re: Foutje in de code.

Er staan nog wat vreemde meldingen bovenin. Ik weet niet of de nieuwe knop nu werkt. Eerst alles maar goed oplossen.

Shake your pills before you pick one!wink

#3 22-09-2009 07:16

Sypie
24/7 MacGek

De knop werkt wel, maar er zit nog een klein foutje in de code. Daarom zie je ook de regel helemaal boven in je scherm staan en ziet de topic titel er vreemd uit.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#4 22-09-2009 17:28

michelvdb
Rondzoeker

Foutje? Kan je hier wat mee aanvangen?

Hier staat niets, dus iets

#5 22-09-2009 22:40

Sypie
24/7 MacGek

Nee, het is een specifiek PHP foutje, zelf zie ik het niet, ik ben geen programmeur. Ik probeer extern een oplossing te vinden. Ondertussen doet het forum het wel normaal, alleen er staat een

#6 23-09-2009 09:29

Sypie
24/7 MacGek

Code gefixt. (zonder hulp nota bene) Nu zie je boven aan je eigen topic een linkje (Mark topic as resolved). Deze markeert een topic als opgelost. Ik ga kijken of dit ook weergegeven kan worden in de forumweergave.

#7 23-09-2009 09:40

Peter
Doorknoper

Maar het dekt niet de hele lading. Er zijn ook topics die informatief zijn en waar niks op te lossen valt.

#8 23-09-2009 13:12

Sypie
24/7 MacGek

Klopt. Daarom moet de topictitel ook duidelijk zijn en eventueel een vraagteken hebben. Zo weet je dat het om een vraag gaat.

Het resultaat is wel zichtbaar als je de zoekfunctie gebruikt en zoekt op auteur (bijvoorbeeld Sypie), je ziet dan eventueel 3 verschillende icoontjes.

#9 17-06-2010 10:38

michelvdb
Rondzoeker

Jullie hebben vanmorgen ook gezien dat de site er vanmorgen een beetje anders uitziet? wink

228_1276763702.png

Hier staat niets, dus iets

#10 17-06-2010 13:08

Peter
Doorknoper

Dat heb ik niet gezien hoor.

Board footer