Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#21 03-03-2010 20:29

Tjaka
Guest

Re: Even voorstellen en veel vragen over software op de Mac

Verder werkt de TC perfect. Alleen als je software hebt die automatische taken uitvoert en dit wegschrijft op de TC heb je deze problemen.

Groeten en bedankt! wink

#22 03-03-2010 21:13

Tjaka
Guest

Nog even 1 vraagje...

Kun je bestanden in mappen automatisch rangschikken. Dus deze bijvoorbeeld op naam sorteren?

Groeten Tjaka

#23 03-03-2010 21:28

Peter
Doorknoper

Even je vraag wat beter stellen, want et kan eraan liggen welke mappen je bedoelt?

Als je gewoon een map in je thuismap bedoelt, met bestanden van een bepaald project of zo, dan moet je even het venstertje wat breder trekken. Ik selecteer bepaalde mappen altijd gewoon op naam en van andere mappen vind ik het handiger om op bewerkingsdatum te selecteren. Dat kun je allemaal omkeren door op het driehoekje rechtsboven in het venster te klikken.

Shake your pills before you pick one!wink

#24 03-03-2010 22:31

Tjaka
Guest

Bedankt! Het is gelukt.

Fijne avond. hmm

#25 06-03-2010 12:34

SnowLeopard
Guest

is er niet met automator iets te maken die, zeg 1 minuut voor je automatische backup, even contact maakt met je TC zodat die tijd heeft om "wakker te worden" en vervolgens wakker is als de backup start....... of overschat ik nu de mogelijkheden van automator...

#26 06-03-2010 14:09

Peter
Doorknoper

Misschien is dat scripje alwel ergens te vinden. Ik denk dat dit alleen speelt als je geen gebruik maart van Airport E, maar van een ander merk.

Shake your pills before you pick one!wink

Board footer