Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 09-04-2010 21:44

Mac - Aroni
Cr

Aankoop Router

Hoi, mijn router laat het meer dan eens per dag afweten.   
Ik denk erover een nieuwe aan te schaffen....Wat is tegenwoordig een goede router ?  Naar wat moet ik kijken ?  Wie heeft er tips ?
Chris

Beter

#2 10-04-2010 01:18

michelvdb
Rondzoeker

Re: Aankoop Router

AirPort Extreme, uiteraard

Hier staat niets, dus iets

#3 10-04-2010 01:38

Peter
Doorknoper

Ach.... een Airport Express draait hier ook erg goed.... wink

Shake your pills before you pick one!wink

#4 10-04-2010 07:41

Justhan
Wichelvrouwtje

Het lijkt wel een reclamepraatje, maar ook hier alleen maar goede ervaringen met de Airport Express!

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#5 10-04-2010 10:29

Mac - Aroni
Cr

Kan je er ook pc's op aansluiten ?  Of is dit enkel voorbehouden voor Mac ?

Beter

#6 10-04-2010 10:48

Peter
Doorknoper

LOL..... denk je nu echt dat Apple een WiFi-apparaat maakt dat alleen werkt voor de Mac? WiFi is een standaard, die dus aan internationale eisen moet voldoen. Met de 802.11n-standaard, stuurt jouw MacBook de files 6x sneller naar anderen in het netwerk, dan met een 802.11g verbinding. Je kunt natuurlijk ook een 802.11n apparaat nemen van een ander merk.
Met de Express kun je nog wel wat meer, maar dan moet je maar eens bij Apple gaan kijken of je dat kunt gebruiken.

Shake your pills before you pick one!wink

#7 10-04-2010 12:24

Sypie
24/7 MacGek

Als het gaat om alleen een router: Belkin doet het ook goed.

Als het gaat om een modem/router voor ADSL dan heb ik nog een Linksys liggen (een WAG200G) die vervangen is door een Belink N+ modem router.

En als je een goede tip wilt die je veel rommel kan besparen: koop g

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#8 10-04-2010 21:04

Mac - Aroni
Cr

ik heb momenteel een Belkin, maar ik moet die meermaals per dag herstarten......Misschien dat ik toch eens ga kijken naar Apple....

Beter

#9 11-04-2010 09:18

jaconed67
oud en stout

Ik heb een nieuwe sweex breedband router voor aan de kabel gekocht. Kostte 18 euro. Ik wil geen draadloos dus alles aangesloten via een ethernetkabeltje. Het ding werkt perfect en zowel mijn Mac en onze PC's hebben geen problemen met de router.
Misschien is je Belkin wel defect Dat kun je wel horen want dan komt er een zoem uit. Dat deed mijn sweex ook Er was een condensator lek en hij werd erg traag. Vandaar een nieuwe. Kennelijk zijn er condensators die na zo een jaar of 5 gaan lekken of leeglopen.

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#10 16-04-2010 15:18

Mac - Aroni
Cr

voila, mijn AIRPORT express is werkend.....lekker snel....

Beter

Board footer