Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 05-05-2010 12:39

jaconed67
oud en stout

Re: Hallo ik ben ....

michelvdb wrote:

Mooi, je hebt Zwendel buiten gegooid

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#12 05-05-2010 12:42

jaconed67
oud en stout

Hoi Robbedoes welkom hier  Ik zit hier ook al heel lang en ik heb er nog steeds plezier van en veel hulp bij mijn dummie vragen

P.S. is er ook een kwabbernoot daar bij jou ???

Last edited by jaconed67 (05-05-2010 12:43)

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#13 05-05-2010 12:48

Peter
Doorknoper

LOL....

Shake your pills before you pick one!wink

#14 05-05-2010 13:29

michelvdb
Rondzoeker

Jaco, heb je liever 'Zorglub' & 'le Comte de Champignac' want zo heten die warhoofden in 'Les Aventures de Spirou et Fantasio'.

big_smile

Hier staat niets, dus iets

#15 05-05-2010 17:10

jaconed67
oud en stout

michelvdb wrote:

Jaco, heb je liever 'Zorglub' & 'le Comte de Champignac' want zo heten die warhoofden in 'Les Aventures de Spirou et Fantasio'.

big_smile

Ja Michel ik las vroeger die strips  Overigens ik heb ook nog steeds een stapeltje Suske en Wiske's
Tangy en Laverdure - Buck danny's  etc etc en natuurlijk Astrix  ik kan er niet van scheiden

#16 05-05-2010 17:13

Robbedoes
Guest

Ik heb hier geen kwabbernoot, maar wel een pup van 7 maanden(slechts 50 kg schoon aan de haak) telt dat ook :-)

Ik ben met niets begonnen
Het meeste heb ik nog

#17 06-05-2010 10:00

jaconed67
oud en stout

Nee robbedoes dat telt niet Dat kwabbernoot was maar als grapje bedoeld. Een 7-maands pup van 50 kg Die wordt wel erg groot he  Wat is het voor een ?. Het is wel handevol werk zo met alles aanleren, zindelijk maken etc. etc. Ik doe het wat kleiner Ik heb een maltesertje en die weegt nu
7 KG en is 15 maanden. Die was erg vlug zindelijk, erg leer gierig en weet precies aan te geven wat ze wil. Ze is heel erg lief De stelling wat je er aan liefde in stopt krijgje dubbel terug en ik ervaar dat dat klopt. Een nadeel ze wekt me altijd om 6 uur (ze slaapt bij me op bed) en ik wordt dan gelijk gewassen erg makkelijk lol lol lol Ik mail je wel ff een foto.

#18 06-05-2010 19:24

Robbedoes
Guest

jaconed67 wrote:

Nee robbedoes dat telt niet Dat kwabbernoot was maar als grapje bedoeld. Een 7-maands pup van 50 kg Die wordt wel erg groot he  Wat is het voor een ?. Het is wel handevol werk zo met alles aanleren, zindelijk maken etc. etc. Ik doe het wat kleiner Ik heb een maltesertje en die weegt nu
7 KG en is 15 maanden. Die was erg vlug zindelijk, erg leer gierig en weet precies aan te geven wat ze wil. Ze is heel erg lief De stelling wat je er aan liefde in stopt krijgje dubbel terug en ik ervaar dat dat klopt. Een nadeel ze wekt me altijd om 6 uur (ze slaapt bij me op bed) en ik wordt dan gelijk gewassen erg makkelijk lol lol lol Ik mail je wel ff een foto.

Hoi,

Deze 50kg pup is een Tatra.
Een onbekend ras uit Polen.
Wordt gebruikt om de schaapskudde te beveiligen.
Is dus wel waaks en zeer zelfstandig.....

Deze pup is door de fokker terug gehaald.
Maar kwam bij de fokker in het gedrang.
Vandaar dat hij nu bij ons even op verhaal mag komen.
Dus veel knuffelen en op schoot zitten ;-)
In mijn vrije tijd ben ik of op de hondenschool waar ik zelf les geef of lig ik in mijn fiets.
Dus deze puber is hier prima op zijn plaats.
Zelf zijn we in afwachting van onze tatra pup die als het goed is in juli geboren gaat worden.

Ik ben met niets begonnen
Het meeste heb ik nog

Board footer