Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 18-08-2011 21:45

michelvdb
Rondzoeker

Re: Wat is de meerwaarde van een tablet.

Voorbije dagen had ik het geluk om een weekje Veneti

Hier staat niets, dus iets

#12 18-08-2011 22:28

Peter
Doorknoper

Helemaal waar. Maar toch wel grappig dat Apple dit voor elkaar heeft weten te schoppen..... Of misschien moeten we eens een topic openen waarin we echt objectief die iPad met andere tabletten gaan vergelijken....???

Shake your pills before you pick one!wink

#13 19-08-2011 06:52

Justhan
Wichelvrouwtje

Alhoewel ik geen echt vergelijkend warenonderzoek heb gedaan, zie ik mensen in mijn omgeving, steeds meer naar de iPad gaan, ook degenen die eerst de iPad te duur vonden en die tegen mij steeds riepen: Ja, maar jij bent een Apple-freak, ik vind het te duur en dus heb ik een ... gekocht.
Aanvankelijk zijn ze dan enthousiast over hun andere tablet, maar na korte tijd, wordt het tablet doorgeschoven aan de kinderen en doet de iPad intrede in hun leven. Trouwens, vaste vraag is dan altijd: "Kan ik wel een iPad gebruiken, zonder dat ik een Apple computer hoef te kopen". Een overstap voor wat betreft hun Win-pc, vinden ze dan schijnbaar wel heel eng! lol

Last edited by Justhan (19-08-2011 06:54)

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#14 21-08-2011 15:50

Sypie
24/7 MacGek

Overstappen van PC naar Mac is ook eng. Dit komt nog uit het verleden omdat lang niet alle bestanden op beide systemen zijn te openen. Tegenwoordig is er maar weinig meer wat niet op beide systemen werkt.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer