Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 19-02-2010 22:36

renedegraaf
Guest

hp alles in een printer deskjet f 370

ik heb sins kort een mac (4 weken) mijn f370 doet na installeren via drivers van hp site of die bij de printer op cd zaten alles behalve scannen zowel helpdesk va hp als helpdesk apple kunnen dit probleem niet takkelen ik heb versie 10.6.2 snow leopard wie o wie vr dank rene de graaf

#2 19-02-2010 22:50

michelvdb
Rondzoeker

Re: hp alles in een printer deskjet f 370

Haal de drivers van de Applesite: http://support.apple.com/kb/DL907?local … cale=nl_NL

Hier staat niets, dus iets

#3 19-02-2010 23:42

Peter
Doorknoper

Welkom Rene. Wel apart zo gelijk met een driverprobleem binnenvallen.

Shake your pills before you pick one!wink

#4 20-02-2010 00:41

Sypie
24/7 MacGek

Er is toch iets meer info nodig.

Hoe is je printer verbonden met je Mac? (draadloos, netwerk of via USB)
Heb je Fotolader geprobeerd voor het importeren van afbeeldingen van de scanner? (Fotolader staat in de map Programma's)

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#5 20-02-2010 02:35

Peter
Doorknoper

Hmm... dat is voor mij ook een geheel nieuw programma. "Image Capture"......... Het opent niet als ik een camera aan de Mac hang. Dan opent gewoon iPhoto. Maar velen willend dat helemaal niet via iPhoto natuurlijk....

#6 20-02-2010 15:41

renedegraaf
Guest

langs deze weg wil ik iedereen die geholpen heeft mijn probleem met de scanner op te lossen bedanken rene de graaf
p.s.
ik ben rene 56j zeer niet ervaren met de pc en er beroeps matig ook niet maar zeer welwillend

#7 20-02-2010 16:08

Peter
Doorknoper

Plezier zal je grote drijfveer zijn. Gelukkig hebben we daar allemaal nog "last" van hoor Rene! Heb je vragen, kun je hier altijd terecht. Beter wat meer vragen en plezier beleven dan gefrustreerd raken. Niemand kan alles weten, maar samen weten we veel.

#8 20-02-2010 17:30

Sypie
24/7 MacGek

Is het probleem nu opgelost? Zo ja: wat was de oplossing om de scanner aan de praat te krijgen?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer