Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 03-11-2010 19:27

kwekje
Guest

Kwekje

Hallo,

Ik ben Laura, forumnaan 'Kwekje'.

Recent van de Windowsomgeving overgestapt naar de appelige omgeving en al (bijna direct) enthousiast.
Na jaren werkzaam te zijn geweest in de ICT (van HD medewerkster tot hoofd ICT), sinds ruim 4 jaar eigenaar van een (klein) ICT bedrijf. Hier richten we ons voornamelijk op het MKB en doen alles, behalve maatwerk applicaties schrijven.

Ook heb ik sinds 23 jaar een hondenkenneltje (' van het iederhoeveboeket ') waar ik af en toe een nestje cihuahua's fok.

Zelf ben ik getrouwd, 6 kinderen (allemaal al uit huis..4 getrouwd, 2 nog niet) en momenteel bezig met een HBO studie Pastorale Hulpverlening.

Hobbies (behalve ICT gerelateerde zaken en gek op ICT gadgets), tuinieren en fotograferen.

Groetjes

Laura

#2 03-11-2010 19:35

Justhan
Wichelvrouwtje

Re: Kwekje

Om te beginnen welkom op dit forum. Laatst klonk hier al de klacht, dat er eigenlijk te weinig vrouwen op dit forum zijn, dus in die zin kom je als geroepen. smile

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#3 03-11-2010 20:14

kwekje
Guest

Haha, klinkt bekend. Ook in mijn werk ben ik vaak de enige vrouw ...maar ik sta m'n ' mannetje'  hoor.
Toch als appeltjes gebruiker ben ik maar een groentje. Ik ga snel leren..

#4 03-11-2010 20:39

Peter
Doorknoper

Hey kwekje..... welkom hier. Ga maar eens lekker aan de slag met iMovie en andere progjes. wink Even wat dieper rondneuzen hier geeft ook al veel info. Vragen zijn altijd welkom. wink

Shake your pills before you pick one!wink

#5 03-11-2010 23:02

michelvdb
Rondzoeker

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Welcome in da house. smile

Hier staat niets, dus iets

#6 03-11-2010 23:58

Sypie
24/7 MacGek

Pastorale hulpverlening, respect daarvoor! Ik kan me voorstellen dat als je 6 kinderen hebt, waarvan 4 getrouwd, dat je niet meer de jongste bent. Des te meer respect voor de stap om (nog) een studie te doen.

Voel je hier vrij om je vragen te stellen en je bijdragen te leveren.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer