Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 16-10-2012 08:30

jaconed67
oud en stout

Bootcamp op iMac

Hallo

Is er iemand die ervaring heeft met bootcamp
Ik wil voor mijn eega een kleine partitie met windhoos maken
maar ik krijg er ikspee niet zo goed op en dacht ik misschien
lukt het met windhoos 7 wel
Weet iemand hier het fijne van of heeft er ervaring mee

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#2 16-10-2012 10:42

Peter
Doorknoper

Re: Bootcamp op iMac

Daar kunnen we je niet mee helpen Jaco. Qij behandelen alleen pure Macvragen/problemen.

Shake your pills before you pick one!wink

#3 16-10-2012 11:39

jaconed67
oud en stout

Jawel Peter maar ik dacht een iMac en Bootcamp zijn toch Mac stuf .

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#4 16-10-2012 11:53

Sypie
24/7 MacGek

Heb je de handleiding gelezen die bij Boot Camp hoort? Heb je daarbij ook een opstartbare CD/DVD met Windows?

De XP CD die je hebt is dat XP met SP2 ge

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#5 16-10-2012 12:01

Peter
Doorknoper

Wij hebben bewust gekozen om dit soort zaken niet te behandelen omdat er dan ook softwarevragn komen zoals over iTunes onder allerlei versies van windows. En daar kom je niet meer uit. En met windows op een Mac maak je van een raspaard een afgesleten hit.

Shake your pills before you pick one!wink

#6 16-10-2012 18:03

peterp0st
The Postman

Jaco,aan mijn reactie zul je misschien niet veel hebben.Ik heb een bootcamp (Windows7) op mijn Mac maar ik heb twee HD's .Windows draaid goed op die ene schijf maar even switchen van OS X  naar Windows is een en al ergernis.Als ik,om het zo maar te noemen naar de Windows optie ga dan kost dat veel tijd omdat W trager is maar ook al die updates die eerst ge

Last edited by peterp0st (16-10-2012 20:25)

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#7 16-10-2012 21:04

Sypie
24/7 MacGek

Afhankelijk van de applicaties die gedraaid moeten worden onder Windows (of is het puur omdat het kan?) is het echt de moeite van het afwegen waard om te kijken of virtualisatie door middel van Parallels of VMware een optie is. Ik gebruik zelf Windows 7 via VMware Fusion om Solidworks onder te draaien. Dit is een 3D tekenprogramma waar ook nog flinke berekeningen mee gedaan kunnen worden. Sinds ik 8GB in mijn machine heb, en Windows daar 4 van mag gebruiken, draait het soepeltjes.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#8 17-10-2012 09:14

jaconed67
oud en stout

peterpost wrote:

Jaco,aan mijn reactie zul je misschien niet veel hebben.Ik heb een bootcamp (Windows7) op mijn Mac maar ik heb twee HD's .Windows draaid goed op die ene schijf maar even switchen van OS X  naar Windows is een en al ergernis.Als ik,om het zo maar te noemen naar de Windows optie ga dan kost dat veel tijd omdat W trager is maar ook al die updates die eerst ge

#9 17-10-2012 16:02

peterp0st
The Postman

Graag peterpost graag

Mail even je adres,ga ik zo snel mogelijk de 'boel' opsturen.Ik weet helemaal niets van deze software,behalve dat het in het Engels is en,dat is toch een factor omrekening mee te houden,het toch wat van ram opeist (op je HD is het iets van 1,5)maar nogmaals het lijk mij het uitproberen waard.

Last edited by peterp0st (17-10-2012 16:04)

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

Board footer