Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 03-01-2012 14:41

Peter
Doorknoper

Re: Machinarium

Dat soort problemen blijf je hebben met software. Ook in MacOSX 10.7 zitten bugs.

Je kunt kijken of jouw spel apart van de applicatie wordt opgeslagen. Dan kun je proberen die eerst even apart te zetten voordat je een update doet. Desnoods ook even inpakken (zip) om te voorkomen dat de update (rondkijkt in je Mac) die file weggooit.

Shake your pills before you pick one!wink

#12 03-01-2012 14:48

peterp0st
The Postman

Dank je maar uh waar vind ik de map met opgeslagen spelen?Met Windows wist ik het inmiddels maar OS X is zo onbekend voor mij ga ook niet op goed geluk zitten spitten.

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#13 03-01-2012 15:08

Peter
Doorknoper

In je account staat een map "documenten". Kan best dat het spel daar een map heeft gezet waar jouw spelgegevens/voortgang wordt bewaard.
Maar het is ook mogelijk dat er een gebruikersmap in de spelmap in je "Programmamap" staat. Het wordt lekker duidelijk zo.... maar dit zijn de enige twee plaatsen waar je moet kijken.

#14 01-01-2013 14:25

peterp0st
The Postman

Schaam me dood maar waar vind ik mijn account en waar de programmamap.
Wat raar is dat de update is uitgebracht nog voor ik het spel heb aangeschaft

Jammer dit probleem is nog niet opgelost

Last edited by peterp0st (01-01-2013 14:25)

#15 01-01-2013 15:30

Peter
Doorknoper

Niks te schamen. Elke vraag is zinnig.

Finder --> Programma's--> lijst op alf. volgorde.

Het kan zijn dat er enkel de game in staat, maar het kan ook zijn dat er nog een map bij staat of zelfs een map met meer erin dan enkel de game.

#16 01-01-2013 16:25

peterp0st
The Postman

Peter wrote:

Niks te schamen. Elke vraag is zinnig.

Finder --> Programma's--> lijst op alf. volgorde.

Het kan zijn dat er enkel de game in staat, maar het kan ook zijn dat er nog een map bij staat of zelfs een map met meer erin dan enkel de game.

Bedankt Peter.Het eerste gedeelte van dit bericht had ik op 03-01-2012 gepost,de opmerking daaronder,vandaag.Ik was een beetje aan het uitproberen ivm gedoe met veiligheidsvraag.Dat om powerposten te voorkomen van iemand anders een bericht tussen moet zitten prima maar is het niet beter om dan de datum van het eerste bericht aan te houden?Nu zou je denken dat ik het oorspronkelijke bericht vandaag gepost heb terwijl het bijna een jaar geleden is.:)

#17 01-01-2013 19:21

Sypie
24/7 MacGek

Da's een instelling, ga ik meteen aanpassen.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer