Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 13-01-2013 22:06

ppzwerver
Guest

Hallo allemaal

als bovenstaand.... ik heb deze site gevonden via MF en dacht kom laat ik eens zien of ik hier behulpzaam kan zijn.

ben zelf al jaren geïnfecteerd met ons lievelingsfruit...

Gr. Pier Zwerver

Switchen.... ... 1040STfm+Spectre --> STE4+DOS --> TT030 // LC II --> 5400 --> iMacDV --> iMac LCD 17'' --> iMac DC2,8Ghz 24''

#2 13-01-2013 22:09

Peter
Doorknoper

Re: Hallo allemaal

Welkom Zwerver. Wat is MF??? Ik heb er geen idee van zo 1 2 3.....

Wat voor Macje(s) heb je?

Shake your pills before you pick one!wink

#3 13-01-2013 23:39

Roberta
Uskoke

#4 14-01-2013 08:22

Sypie
24/7 MacGek

Welkom.

Was het toevallig naar aanleiding van dit topic?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#5 14-01-2013 08:46

Peter
Doorknoper

Is Leon daar nog steeds de baas?

#6 14-01-2013 10:29

Paul Sondervan
Import Hagenees

Leon is al jaren weg.
Het hele verhaal op MacFreak waar Sypie aan refereert, gaat over One More Thing en niet over Mac4Dummies.

Overzicht bugs na groot onderhoud OMT

#7 14-01-2013 11:40

Peter
Doorknoper

Paul Sondervan wrote:

Leon is al jaren weg.
Het hele verhaal op MacFreak waar Sypie aan refereert, gaat over One More Thing en niet over Mac4Dummies.

Overzicht bugs na groot onderhoud OMT

Dat dacht ik al wel omdat het over "de grote" buurman ging.

#8 14-01-2013 22:09

ppzwerver
Guest

MF is in mijn opinie inderdaad MacFreak, waar ik al jaren rondstruin...... en Sypie heeft inderdaad gelijk, klik klik en voila een "nieuwe" site met potentiële info.... smile

@Peter, mijn handtekening even aangepast.... dan weet je de historie, daarnaast nog een paar iPhones (3G en 4.... binnenkort de 5) en natuurlijk een iPad 1   64Gig + 3G  werkt helaas nog steeds perfect.........

en aan allen..... volgens mij is deze site toch als steun en toeverlaat in het leven geroepen..... moeten we dan meteen gaan fitten, of kunnen we proberen om een ieder te helpen...

gr. Pier

Switchen.... ... 1040STfm+Spectre --> STE4+DOS --> TT030 // LC II --> 5400 --> iMacDV --> iMac LCD 17'' --> iMac DC2,8Ghz 24''

#9 14-01-2013 22:38

Peter
Doorknoper

ppzwerver wrote:

MF is in mijn opinie inderdaad MacFreak, waar ik al jaren rondstruin...... en Sypie heeft inderdaad gelijk, klik klik en voila een "nieuwe" site met potentiële info.... smile

@Peter, mijn handtekening even aangepast.... dan weet je de historie, daarnaast nog een paar iPhones (3G en 4.... binnenkort de 5) en natuurlijk een iPad 1   64Gig + 3G  werkt helaas nog steeds perfect.........

en aan allen..... volgens mij is deze site toch als steun en toeverlaat in het leven geroepen..... moeten we dan meteen gaan fitten, of kunnen we proberen om een ieder te helpen...

gr. Pier

Tsja... als er ergens niet wordt gevit dat is het hier. We hebben maar een klein aantal geregistreerden omdat we in het verleden streng zijn geweest met filteren. We zijn ook van mening dat een forum als dit moet leven, dus moeten we ook gaan proberen de mensen er wat meer bij te betrekken. Ik weet dat er ook veel lezers zijn die gewoon niet registreren. Dat is ook prima. Elk klein ding kan meehelpen om het gebruik van Apple devices te verbeteren. wink

#10 14-01-2013 23:06

Roberta
Uskoke

Hee ppzwerver, welkom bij de club wink.

Board footer