Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 05-04-2013 14:51

Picasso
Guest

iPhone 5 op TomTom car kit tool

Ik heb vandaag een adapter voor mijn i5 gekocht. Daarmee kan ik hem gebruiken op de TomTom car kit tool voor de 3Gs. Hij past wel, al is de i5 langer dan de 3Gs, maar ik krijg met geen mogelijkheid verbinding met de car kit via blue tooth. De i5 zoekt wel, maar vind niet. Heb ook geprobeerd de app die ik voor de car kit tool destijds heb gedownload en bewaard op iTunes, maar die krijg ik niet in de i5. ook niet als ik hem verbind met iTunes via een usb-kabel met de adapter.
Heeft iemand een oplossing?

iMac (Retina 4K, 21.5-inch, Late 2015), processor 3,1 GHz Intel Core i5,
geheugen  8 GB 1867 MHz DDR3,
video Intel Iris Pro Graphics 6200 1536 MB

#2 05-04-2013 19:13

Peter
Doorknoper

Re: iPhone 5 op TomTom car kit tool

iPhone 5 een nieuwere BT als je tomtom? Daar is een hoop over te doen geweest omdat de nieuwste BT op je iPhone 5 veel sneller is en veel minder energie verbruikt als de vorige versies. De nieuwe software kan (uiteraard) alleen samen gaan met een nieuwe chip in je iPhone. Die zal mogelijk niet in je tomtom zitten......

Shake your pills before you pick one!wink

#3 06-04-2013 15:38

Picasso
Guest

Peter wrote:

iPhone 5 een nieuwere BT als je tomtom? Daar is een hoop over te doen geweest omdat de nieuwste BT op je iPhone 5 veel sneller is en veel minder energie verbruikt als de vorige versies. De nieuwe software kan (uiteraard) alleen samen gaan met een nieuwe chip in je iPhone. Die zal mogelijk niet in je tomtom zitten......

Als ik het goed begrijp zou er dus een modificatie moeten plaatsvinden in de carkit, zodat de nieuwere BT kan worden opgepakt.

iMac (Retina 4K, 21.5-inch, Late 2015), processor 3,1 GHz Intel Core i5,
geheugen  8 GB 1867 MHz DDR3,
video Intel Iris Pro Graphics 6200 1536 MB

#4 06-04-2013 18:08

Peter
Doorknoper

Je kunt je het best even verdiepen in het type BT er eigenlijk babbelt. Hier lopen standaarden langs elkaar heen. Met software krijg je nog geen nieuwe chip.

Shake your pills before you pick one!wink

Board footer