Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 20-07-2013 19:20

Sypie
24/7 MacGek

[Opgelost] Hulp gezocht bij jailbreaken en oude apps installeren

Na lange tijd heb ik mijn oude iPhone 3G terug. Deze had ik aan mijn zusje gegeven omdat ik het maar een onding vond. Zij kon er lekker mee klooien gedurende deze tijd.

Omdat mijn vrouw verstokt is van de WhatsApp, en indien mogelijk ook Instagram, wil ze graag deze iPhone 3G in gebruik gaan nemen. Prima idee, hoeft dat ding ook nog niet weggedaan te worden.

Maar nu het probleem: voor dit toestel, met iOS 4.2.1 zijn nagenoeg geen apps meer te krijgen via de App Store. De apps komen dus van andere plaatsen, deze .ipa bestanden heb ik al.

De vraag om hulp die ik heb is voor het jailbreaken, wat mij met Cydia wel lukt maar daarna houdt het op... En hulp bij het installeren van de .ipa bestanden. Ik krijg het simpelweg niet voor elkaar.

Eventueel kan dit wat mij betreft via Teamviewer, zodat het op afstand kan.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#2 20-07-2013 20:42

Peter
Doorknoper

Re: [Opgelost] Hulp gezocht bij jailbreaken en oude apps installeren

Ik kan je niet helpen. Ik snap je doelstelling wel, maar ik zou eerst even wat meer op Engelstalige sites gaan zoeken als ik jou was.

Shake your pills before you pick one!wink

#3 20-07-2013 22:19

Sypie
24/7 MacGek

Dat is het punt, dat heb ik gedaan... Het is alleen een wirwar van apps, manieren om te jailbreaken, verschillende tools... Iemand met ervaring mag mij dit voordoen. Nu zijn de rollen een keer omgedraaid.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#4 21-07-2013 07:04

peterp0st
The Postman

Viel me op dat ze vaak naar deze site verwijzen.

Met Windows zou het zo moeten lukken

Last edited by peterp0st (21-07-2013 07:07)

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#5 21-07-2013 10:43

Sypie
24/7 MacGek

Ik heb gebruik gemaakt van Redsn0w, daarmee kan het ook schijnt zo.

#6 22-07-2013 22:12

Sypie
24/7 MacGek

Ik heb het anders opgelost: deze 3G gaat de verkoop in, voor de liefhebber. Ik heb voor mij en mijn vrouw twee Android toestellen uit China besteld voor een prikkie.

Board footer