Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#31 17-12-2008 13:14

Mac - Aroni
Cr

Re: Wat doe jij met je Mac?

Wat betreft die Dummiedag,
Als het niet in Antwerpen moet zijn, heb ik misschien wel een zeer knappe lokatie....namelijk ons Fort 4 te Fortsel......Ik weet niet of het kan, maar dat moet ik dan wel aanvragen......

Beter

#32 18-12-2008 10:53

jaconed67
oud en stout

Mac  dat lijkt me lekker  en dan nog een beetje slagroom er op . Ja ik ben een lekkerbek  daarom weeg ik ook zwaar zoiets van een 120 kg
de concertzaal Carr

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#33 18-12-2008 11:04

Peter
Doorknoper

Dit onderschrift is ook een beetje ondeugend. Ben eigenlijk benieuwd of Macaroni het kan oncijferen en of het aansluit op zijn dialect.

Shake your pills before you pick one!wink

#34 04-07-2012 00:37

MacBetty
Guest

Leuk topic gereanimeerd: wat doen jullie met je Mac? Nou, voor mij is het vooral een luxe schrijfmachine. Ik heb er dus nogal wat tekstbestanden en op staan en wat schrijfsoftware. Daar heb je tegenwoordig ook het internet bij nodig: zoekmachines, mail. Facebook, ook voor het zoeken. Je kunt nu bijna iedereen vinden op Facebook, hetzij via Google of via een andere zoekmachine. Ik heb mijn bedenkingen bij die ontwikkeling, maar het is zo en we zullen het ermee moeten doen. En verder het gewone werk, internetbankieren en zo.

Last edited by MacBetty (04-07-2012 00:38)

#35 04-07-2012 08:19

Paul Sondervan
Import Hagenees

Software ontwikkelen in Real Studio, internetten, internetbankieren, adventures & hidden object games spelen en ook voor mij is mijn Mac regelmatig een veredelde typemachine.

#36 26-01-2013 15:34

Almuric on Mac
Guest

Ik gebruik mijn Mac voornamelijk voor het downloaden en bekijken van films en series (ipv tv), het spelen van muziek met Frontrow en veel voor het muziek maken met mijn gitaar. Amplitube gebruik ik hiervoor standaard met koptelefoon ideaal om laat nog ff te pingelen.
Voor internet en mail gebruik ik een Ipad.

#37 26-01-2013 20:43

Sypie
24/7 MacGek

Inmiddels is het gebruik van mijn MacBook aangepast aan de omstandigheden. Ik heb geen urenstaten meer die ik bij moet houden, simpelweg omdat ik ergens anders werk dan in 2008. Wat ik tegenwoordig doe met mijn MacBook:
* Deze site bij proberen te houden
* Webwinkelen uit de meest vreemde Chinese webwinkels en eBay
* Studeren, verslagen maken, opdrachten uitwerken
* (veel) Mailen
* Allerlei internetdingetjes
* Uitlenen aan 2 leerlingen tijdens de les, waar ze onder een leerlingen account werken (en dus niet bij mijn dingen kunnen komen) om te werken aan filmpjes die ze maken in iMovie.

Tegenwoordig heb ik ook nog een iMac, die ik recentelijk heb voorzien van een ander display omdat het origineel een aantal witte banen in beeld had waardoor de helft niet te zien was. Deze iMac staat nu tijdelijk op de school waar ik werk. Hierop zijn 2 andere leerlingen bezig om filmpjes te maken.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#38 11-03-2013 15:12

Coupe
Bugelaar

Wat ik doe met mijn Mac?
iPad: mail lezen, internetsurfen, korte reacties op zaken die me toegezonden worden, lezen, in de trein gebruiken, routes uitzoeken, een beetje muziek luisteren of via Youtube afspelen, Facebook en LinkedIn, en af en toe voor de ontspanning een spelletje.
MacMini: tekstverwerker, solliciteren, e-mail, internet, en vooral mijn muziekcollectie bijhouden en draaien via de Hifi-installatie.

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#39 27-08-2013 10:39

pacmac
Guest

Wat ik doe op mijn mac:
Voornamelijk internetten, dus webshops leegkopen wink maar ook gewoon op forum of info zoeken.
Downloaden van films en muziek en deze direct op de apple tv afspelen.
Tekstverwerker en paintshop en website maken.. dit is alles meer op hobby gericht.
En natuurlijk internet bankieren en e-mail.

Board footer