Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 17-11-2013 18:13

Peter
Doorknoper

Films uit iTunes Store.

Ik ben vanmiddag eens voorzichtig door de films gaan bladeren. Een film huren ben ik nog niet aan toe, maar ik zag toevallig dat je via de rechterbalk een overzicht kunt maken van de verschillende prijsgroepen. Dus heb ik het aanbod van de goedkoopste (3,99) groep bekeken en daar zag ik 2 films van Kuifje, die ik meteen heb gekocht. Nu is een film kopen voor mij wel een ander verhaal dan een muziekalbum. Een film kijk ik 1 of 2 keer en draai ik niet zoveel als muziek. Op dat punt ban ik heel anders dan b.v. Roberta, die bepaalde films veel meer bekijkt en zelfs analyseert. Ik denk dus dat ik uiteindelijk ook qua gebruik ook terecht ga komen bij het huren van films. Hebben jullie goede ervaringen en aanraders?

Shake your pills before you pick one!wink

#2 17-11-2013 19:09

peterp0st
The Postman

Re: Films uit iTunes Store.

Ik heb, om te proberen,bij Ximon wat geld uit gegeven beetje spijt van want het meer en deel van de films is niet mijn smaak(vind vooral animatie films leuk)een ander nadeel,vind ik de beperkte tijd dat je de film kan huren(48 uur)heel vaak "trek" ik het gewoon niet om een film in een keer uit te kijken ik moet het restant dus de volgende dag verder bekijken.

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#3 17-11-2013 22:11

storko
BelBusBengel

Films huren heeft mijn voorkeur. Er staan hier wel enkele DVD's in de kast maar dat zijn veelal series. En die kijken we terug als we, zoals nu, ziek zijn. (Mijn vrouw zit momenteel thuis met een dubbele meniscus.) Maar de meeste films kijken we maar zelden meer dan een keer.

C'est des hommes et d'eux seulement qu'il faut avoir peur, toujours.

#4 17-11-2013 22:31

Peter
Doorknoper

Hmm ik heb het MacBook op "thuisdelen" staan en kan alles afspelen wat in mijn biblio staat, maar de film moest ik vanuit iCloud afspelen. Staat meteen gepresenteerd als "aangeschaft".

Shake your pills before you pick one!wink

Board footer