Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 21-04-2014 10:46

peterp0st
The Postman

Torch browser veilig?

Heeft iemand ervaring met TORCH?

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#2 21-04-2014 13:10

Peter
Doorknoper

Re: Torch browser veilig?

k zie elders dat er niet erg happig op wordt gerangeerd door andere Macgebruikers. Wat zou je met Torch moeten kunnen dat je met Safari niet kunt?

Shake your pills before you pick one!wink

#3 21-04-2014 13:33

peterp0st
The Postman

Het zou wat meer functionaliteiten hebben ik wou het eens uit proberen maar ik had ook wat negatieven geluiden gehoord,ben bang dat ik weer iets binnen haal dat zich weer overal mee gaat bemoeien zich in allerlei hoeken en gaten nestelt zodat haast niet meer van je computer te krijgen is

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#4 21-04-2014 17:38

Peter
Doorknoper

Dat zal wel meevallen. Maar ik vraag me af welke functionaliteit? k lees wel wat over het bookmaker van bit-torrent e.d. en het gemakkelijk downloaden van files e.d. Maar ik heb geen (en wil ook niet) ervaring met illegaal downloaden. k beschouw illegaal downloaden als broodroof van artiesten en makers, die ook hun vak beoefenen om iets te verdienen. En er is nu tevens een nieuwe EU-wet aangenomen waarmee het downloaden van data, waarop rechten rusten, is verboden. Nu snap ik ook wel dat dit nauwelijks te controleren is. Maar als je dan al een browser gebruikt die daar helemaal voor is ontworpen, dan staat je lampje al snel te knipperen denk ik zo.

#5 22-04-2014 07:50

Justhan
Wichelvrouwtje

Behalve (il)legaal downloaden, kun je met Torch ook op sites videobeelden zien, bijv. van de BBC, die je anders niet kunt zien i.v.m. het feit dat je  niet in Engeland woont. Ook makkelijk wanneer je vanuit het buitenland iets wilt bekijken via Uitzending gemist.

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#6 22-04-2014 07:59

Peter
Doorknoper

Ja, maar als ik me niet vergis is de BBC wat soepeler geworden in het tonen van content aan "buitenlanders".

Board footer