Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 12-06-2014 17:18

Coupe
Bugelaar

PowerMac G4

Afgelopen dinsdag heeft Jaconed me een door hem afgeschreven PowerMac G4 gebracht. Ik had helaas nog geen gelegenheid om 'm aan te slingeren want moest direct daarna naar onze datsja, maar in de loop van komende weken ga ik dat ding ontdekken...Hartelijk dank Jaconed voor je gulle gift, ik denk dat ik er veel afleiding en plezier mee ga hebben!

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#2 08-07-2014 11:22

Peter
Doorknoper

Re: PowerMac G4

Dit topic verhuist naar "Hardware" en we zijn natuurlijk benieuwd naar je ontdekkingen.

Shake your pills before you pick one!wink

#3 08-07-2014 21:27

Coupe
Bugelaar

Nou, dat plezier was van korte duur: mijn zoon zag de G4, werd er op verliefd en heeft 'm mee genomen... Als vader had ik eigenlijk maar heel weinig in te brengen...

#4 08-07-2014 22:52

Peter
Doorknoper

Laat hem dan hier ook maar een account aanmaken, dan kunnen wij zijn vragen beantwoorden.

Shake your pills before you pick one!wink

#5 10-07-2014 10:22

Coupe
Bugelaar

Hahahahaha, hij werkt/studeert als student Kunst en Techniek al jaren op een zwaar gepimpte Powerbook, met alles wat de OS'sen kunnen bieden. Daarnaast heeft hij ook een netwerk op Apple, een Windowsconfiguratie op zijn Mac, dus wat hij niet weet....
Maar hij weet van het bestaan van Mac4Dummies, dat heb ik hem al eens laten zien.
Ik geloof dat hij de G4 aansluit op zijn netwerk om de extra rekenkracht in serie te kunnen gebruiken, althans dat heb ik nog begrepen voordat ik een enorm technische verhandeling heb afgebroken. Zou hij aan het minen zijn? Omdat hij zijn stroom gratis heeft heeft hij namelijk niet zoveel last van die 20 pc's die staan te draaien.....

Last edited by Coupe (10-07-2014 10:25)

Board footer