Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#41 27-10-2013 13:01

Peter
Doorknoper

Re: iOS7 Ervaringen, tips & tricks.

Er zit wel een heel vreemde bug in iOS7. Ik ben verschillende keren via FaceTime gebeld door een naamgenoot uit de Antillen en als ik dan het gesprek accepteerde kwam er niets. Dus heb ik hem zelf maar gebeld en gevraagd wat hij nu wilde, want ik heb hem wel een stamboom gestuurd enige tijd geleden. Hij zei dat hij helemaal niet wist dat hij me belde via FaceTime en niet wist hoe dit gebeurd kon zijn. Dus ik dacht dat hij mogelijk ergens langs had geveegd enz.

Maar gisteren had ik zelf een FT-gesprek met Olof en toen we stopten kreeg ik ineens Christine aan de lijn, die beweerde dat ik haar had gebeld. Nu wil het toeval dat haar naam wel expliciet tijdens het gesprek met Olof was genoemd. Dus ik denk dat de bug via FT en FT nu denkt (Siri???) dat je om verbinding met iemand vraagt.

Shake your pills before you pick one!wink

#42 07-12-2013 22:35

Peter
Doorknoper

Ik krijg nog steeds FT uitnodigingen van hem. Het zal me niks verbazen als het mailadres van zijn vrouw heel sterk op dat van mij lijkt en het mogelijk verkeerd in zijn lijst is opgenomen.

In iOS7 is alles "swipen". Heel handig om berichten ongeopend naar links te "swipen" en dan meteen te deleten. wink

#43 26-01-2014 16:21

Peter
Doorknoper

In IOS6 kon je alle bezochte/gebruikte WIFI-adressen selecteren en wissen. In IOS7 is dat onvindbaar en blijkbaar gewist.

#44 23-03-2014 06:59

Peter
Doorknoper

Ik zag daarnet nog een handige tip om verkeerd geschreven tekst te wissen in IOS 7.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=qPvE6IEqtSg[/video]

#45 29-06-2014 15:26

Peter
Doorknoper

Heel vreemd. Gisteren leek het alsof mijn iPhone 4 ongemerkt op hol was geslagen. De laatste actie die ik had gedaan was het per abuis openen van de app-store. Dus die had ik niet echt weggegooid/afgesloten. De telefoon werd uiteindelijk veel warmer dan normaal en de batterij stond een uur later op 20% en dus kreeg ik ook een waarschuwing. De telefoon dus maar uitgezet en laten aan de oplader gehangen, waardoor hij ook weer automatisch opstart. De enkele overbodige apps meteen helemaal afgezet en nu doet hij het weer normaal. Anderen die dit ook hebben gehad?

#46 19-07-2014 13:48

Peter
Doorknoper

Ik heb gemerkt dat na de laatste update (OS 7.1.2.) zowel op de iPhone als op de iPad de Bluetooth-functie weer automatisch zijn aangezet. Als je daar (net als ik) geen gebruik van maakt moet je dat dus even handmatig afzetten. Het slurpt alleen maar onnodig stroom van je batterij.

#47 21-07-2014 14:29

Roberta
Uskoke

Bedankt voor de tip, want ik vond het al zo raar dat de accu sneller leeg was. Bluetooth stond inderdaad aan. Vervelend dat Apple bij een update je persoonlijke instellingen niet in stand houdt.

Board footer