Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 23-08-2014 12:32

BMW-4-Ever
Motormuis

Schermslot iPhone 4

Hallo,
de iPhone 4 van de misses heeft een vervelend probleempje.
Soms werkt het automatische schermslot niet (staat ingesteld op 1 minuut). Dus als ze een berichtje mist omdat de telefoon in haar tas zit, blijft het scherm wel aan en loopt de accu dus rap leeg.

Herkent iemand dit en weet hier een oplossing voor?
iOS is actuele versie, 7.1.2

Bedankt namens de misses,
Erik

#2 23-08-2014 12:59

Peter
Doorknoper

Re: Schermslot iPhone 4

Nee, die van mij werkt goed. Maar heeft ze al geprobeerd te kijken of het goed werkt als ze de vertraging net wat anders instelt?

Shake your pills before you pick one!wink

#3 23-08-2014 13:02

Peter
Doorknoper

Overigens terzijde, even een opmerking over het sneller leeg gaan van de batterij. Gisteren zijn ze (vermoed ik) met de servers aan het rommelen geweest, waardoor de batterij veel sneller leeg ging dan normaal. Dan stellen ze iets in waardoor er veel te veel gecommuniceerd wordt tussen de iPhone en het netwerk. Zo heel af en toe komt dat 1 of 2 dagen voor. Vandaag is het weer normaal.

#4 26-08-2014 06:21

BMW-4-Ever
Motormuis

Peter wrote:

Nee, die van mij werkt goed. Maar heeft ze al geprobeerd te kijken of het goed werkt als ze de vertraging net wat anders instelt?

Wel mee aan het spelen geweest. Soms werkt dat, soms ook niet.
Het lastige is dat ik het niet kan reproduceren, en dus geen oorzaak kan vinden. Mijn lief zit dus geregeld met een lege accu sad

#5 26-08-2014 08:06

Peter
Doorknoper

Het lijkt een puur software-probleem. Heeft ze alle instellingen bij de voorkeuren al doorgelopen. Misschien is er bij de vorige update iets verkeerd komen te staan waardoor een app teveel bevoegdheden heeft gekregen en dus maar door blijft babbelen. Je kunt het ook rigoureus oplossen door de iPhone terug te zetten op de fabrieksinstellingen maar dat is even werk.

Board footer