Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 15-09-2014 22:54

Roberta
Uskoke

Nummers van iPod terug halen

Ik ontdekte vandaag nog een hiaat na mijn recente crash van mijn HD.

Op mijn iPod staan nog twee muzieknummers die ik graag terug zou willen hebben. Ik heb ze ooit uit de soundtrack van een DVD gehaald, en het kost me behoorlijk veel moeite om dat opnieuw te doen. Is er een manier om buiten iTunes om deze twee nummers er af te halen?

#2 15-09-2014 23:26

Peter
Doorknoper

Re: Nummers van iPod terug halen

Die is er wel met een app ik zal eens zoeken he.

Shake your pills before you pick one!wink

#3 15-09-2014 23:37

Peter
Doorknoper

Ik zag dit zojuist maar dat kost geld.

Ik heb er ook nog even over nagedacht en ik denk dat er via iTunes een eenvoudiger manier moet zijn. Ik kom er morgen even op terug als ik terug ben.

#4 15-09-2014 23:37

Paul Sondervan
Import Hagenees

Op MacUpdate staan diverse programma's die muziek van een iPod kan halen.
MacUpdate - iPod transfer
Voor de meeste moet betaald worden.
Er zijn er ook waar je eerst mag proberen.
2 muzieknummers eraf halen is dan misschien mogelijk.
Bijvoorbeeld Sharepod

#5 16-09-2014 07:57

Roberta
Uskoke

Hmmm, dat kost dus ongeveer 10 Euro per nummer. Ik ga eerst proberen of ik de muziek opnieuw van DVD kan halen. Lukt het niet, dan zien we wel weer verder.

#6 16-09-2014 15:57

Coupe
Bugelaar

Plaats de iPod aan een Windhoos en je kunt alle nummers via Windhoos kopieëren. Of een Ubuntu machine, die heeft de zelfde eigenschappen. Maar ff oppassen wat je als opdracht geeft als je je iPod aankoppelt, want soms wordt op één of andere manier je iPod gecorrumpeerd en dat geeft allerlei nare problemen. Ik heb dat ongeveer een jaar of drie met mijn iPod gehad, dacht al dat het een brick geworden was, maar gelukkig heb ik 'm als harde achijf na 'n verse installatie van W indows op een Windows machine toevallig kunnen herstellen in Windows, en vervolgens verwelkomde iTunes mijn 'nieuw' gekochte iPod en heeft 'm weer met de inhoud van iTunes gevuld....

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#7 16-09-2014 20:27

Sypie
24/7 MacGek

iPodRIP al gezocht?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#8 16-09-2014 21:36

Peter
Doorknoper

Eh Coupe.... dan moet die pc wel al USB2 hebben......

#9 16-09-2014 22:40

Sypie
24/7 MacGek

Peter wrote:

Eh Coupe.... dan moet die pc wel al USB2 hebben......

Maakt toch niet uit?  USB is backwards compatible, dus een 2.0 apparaat kan ook functioneren op een 1.0 verbinding. Daarbij: computers zonder de 2.0 versie zijn er bijna niet meer.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#10 17-09-2014 09:48

Coupe
Bugelaar

De originele iPods werden met een tweedelig snoer geleverd: één aansluiting met een usb en de 32 pinsconnector, de andere kant had een 'firewire' stekker die in de lader ging. Met die kabel kun je ontiegelijk snel bestanden overzetten. Apple was zo dom nog niet....

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

Board footer