Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 13-05-2014 19:54

Peter
Doorknoper

IOS 8 komt eraan.

IOS 8 komt eraan en zo links en rechts kun je al het e.e.a. lezen over nieuwigheidjes. Zo zou je straks 2 apps tegelijk en naast elkaar op het scherm kunnen laten draaien. Apple zou hiermee willen anticiperen op dezelfde mogelijkheid in Windows Mobile. Wat dan het uiteindelijke nut ervan moet worden, kan dan natuurlijk iedereen voor zichzelf gaan uitmaken, afhankelijk van de apps die hij of zij dan gebruikt.

Voor mezelf zie ik daar niet zoveel voordelen van in. Ik zou het handiger vinden als je via b.v. swipen per 2 vingers, meteen op je scherm door je open apps bladert zodat je niet eerst via je home-knop je app sluit en de ander weer opent. De open apps zouden dan op de achtergrond hun werkje blijven doen net als nu, maar dan meteen visueel beschikbaar zonder dat je veel snelheid inlevert.

Hebben jullie wensen?

Shake your pills before you pick one!wink

#2 13-05-2014 22:27

storko
BelBusBengel

Re: IOS 8 komt eraan.

Nederlandstalige Siri, zoiets als Week Calendar of DateBk6 (palm os) geïntegreerd in de agenda app , waterstanden hoog/laag water europese kustwateren geïntegreerd in de standaard weer app, goede routeplanner in de Kaarten app. Swipen om app te sluiten ipv homeknop.

Last edited by storko (18-05-2014 13:15)

C'est des hommes et d'eux seulement qu'il faut avoir peur, toujours.

#3 18-09-2014 10:50

Roberta
Uskoke

— Gebeurtenissen staan niet meer op alfabetische volgorde (wat is dat toch met Apple?).

#4 18-09-2014 12:39

Roberta
Uskoke

Te verwacten: nu krijgt menig app het op zijn heupen (update's).

#5 18-09-2014 13:07

Peter
Doorknoper

Hoi meiske. Ik heb een speciaal iOS8 topic geopend om nu de nieuwe features te delen.

Shake your pills before you pick one!wink

Board footer