Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 10-09-2014 08:39

Roberta
Uskoke

Apple Watch

Wie heeft 'm al. de nieuwe Apple WATCH wink

Apple_WATCH_IMG_0024.jpg

Apple_WATCH_IMG_0025.jpg

(Met dank aan Peter).

#2 10-09-2014 11:31

Peter
Doorknoper

Re: Apple Watch

Ja, we zullen de titel even moeten aanpassen.

Shake your pills before you pick one!wink

#3 10-09-2014 13:39

Coupe
Bugelaar

p191flp6i11f1cod3st1ap5ikm3.jpg

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#4 10-09-2014 14:54

Peter
Doorknoper

Met zo'n horloge loop je nu al te blitsen he.... wink

#5 10-09-2014 14:57

Roberta
Uskoke

Ik draag ze nog steeds af en toe. Maar ik ben er ook erg zuinig op.

#6 10-09-2014 21:29

Peter
Doorknoper

Ja, ik weet dat je erg gevoelige polsen hebt. Straks worden ze allemaal jaloers.......

#7 11-09-2014 10:58

Peter
Doorknoper

Ik denk dat we voor de Apple Watch hier een nieuw deel bij maken want het heeft ook een eigen besturingssysteem.

#8 21-10-2014 01:03

Roberta
Uskoke

De NS heeft voor de nieuwe Apple Watch een reisplanner aangekondigd.

#9 21-10-2014 08:46

Roberta
Uskoke

Reisplanner App nu ook op je Android Smartwatch

22 september 2014

NS heeft de Reisplanner Xtra  (met > 2 miljoen gebruikers één van de meest gebruikte Apps op telefoons) nu ook als zogeheten Wear App geschikt gemaakt voor Android Smartwatches. Hiermee lanceert NS één van de eerste Apps voor dit type horloges in Nederland.

De App kan je gebruiken op Android horloges (bijvoorbeeld van LG) en is vanaf vandaag beschikbaar in de store (Google Play). Zie voor een impressie onderstaande foto’s.

Het gaat om een test en we zijn erg benieuwd naar ervaringen van gebruikers om de App verder te kunnen verbeteren. In de toekomst zouden we hem ook graag beschikbaar maken voor de te verschijnen Apple Watch en uiteindelijk zal de Wear App geïntegreerd worden in de Reisplanner Xtra.

Op je horloge zie je dankzij de App naast de tijd eenvoudig wanneer de volgende trein vertrekt vanaf het dichtstbijzijnde station bij je werk of bij je huis. Ook zie je real-time of hij op tijd is of misschien een paar minuten later vertrekt.

Het horloge zorgt ervoor dat je altijd de benodigde actuele informatie tot je beschikking hebt en in één oogopslag kan zien en snel kan bedienen.

Bij aankomst op het station van bestemming zal het horloge je er bovendien aan herinneren niet vergeten uit te checken.

De nieuwe toepassing komt uit de koker van het team achter de Reisplanner Xtra het zogeheten M Lab van NS.
Meer weten? Zie: ns.nl/wear.

Bron: NS

Board footer