Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 02-11-2014 12:23

peterp0st
The Postman

Re: iTunes hapert.

Peter wrote:

512 K

Maar waar kan je zien hoeveel je gebruikt?En wat is de keerzijde van zo'n maximale instelling want anders was dat toch standaard zo ingesteld.Niet dat het er nog veel toe doet,ik ben nu al een uur muziek aan het af te spelen en heb nog geen ene keer een onderbreking waar genomen,dus het lijkt te werken. smile

Last edited by peterp0st (02-11-2014 12:43)

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#12 02-11-2014 12:57

Peter
Doorknoper

Dan moet je er zelf niet meer aan gaan rommelen. Ik meen ook ooit een app gezien te hebben voor dit probleem.

Shake your pills before you pick one!wink

#13 02-11-2014 16:28

Sypie
24/7 MacGek

Je kunt nergens zien wat je gebufferd hebt. Je kunt alleen zien wat je instelling is door in het .plist bestand te kijken.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#14 11-11-2014 08:45

peterp0st
The Postman

Sypie wrote:

Je kunt nergens zien wat je gebufferd hebt. Je kunt alleen zien wat je instelling is door in het .plist bestand te kijken.

Ik wil die buffer instelling controleren,kun je me aangeven waar ik die plist kan bekijken?

Ik wil het geluid optimaal hebben,wat is dan de beste instelling?
Ik heb Harman Kardon SoundSticks III (Door Tweakers goed beoordeeld alleen zijn de midden tonen minder te horen maar dat euvel hebben wel meer kleine speakers bol.com stunt er mee)
Ik heb de equalizer handmatig ingesteld maar is dat wel het beste?
p196epjklqhk61a0d7rlnspgg3.png

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#15 11-11-2014 09:42

Peter
Doorknoper

Ik had vroeger ook een "eigen" instelling. Maar die hangt helemaal van je eigen voorkeuren en van je speakers af/ Ik gebruik nu gewoon "Classical".

Shake your pills before you pick one!wink

#16 11-11-2014 20:41

Sypie
24/7 MacGek

Geluid is iets wat iemand anders niet voor jou kan doen. Jouw oren hebben een andere karakteristiek dan de mijne, gelukkig voor jou denk ik.

De .Plist bestanden staan allemaal in het gebruikersaccount in de bibliotheek -> Preferences.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#17 12-11-2014 05:14

Coupe
Bugelaar

p196h0gmc31l731r2g1lg16siljt3.jpgEn hoe je het hoort verschilt ook nog eens van nummer tot nummer, afhankelojk van welke opname, dat kan per nummer ook nog verschil geven. Ik had vroeger een JVCversterker met een 5 kanaals equalizer ingebouwd, maar na verloop van tijd was ik het eeuwige verstellen wel zat...

Last edited by Coupe (12-11-2014 05:25)

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

Board footer