Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 08-04-2015 18:30

Sypie
24/7 MacGek

Start your downloads: 10.10.3 staat klaar!

De update naar 10.10.3 staat voor je klaar. Wat er allemaal veranderd is? Nou dat zal vast een hele waslijst zijn, het totaal is 2,02 GB groot. Voor de Engelstalige wijzigingen die met deze update worden doorgevoerd lees je verder.

Veel succes. Dit zul je nodig hebben want de servers zijn er weer druk mee. 2,02GB kost mij zo'n 60 minuten om te downloaden...

Onderstaand verhaal nog eens nalezen? https://support.apple.com/nl-nl/HT204490

The OS X Yosemite v10.10.3 update includes the new Photos app and improves the stability, compatibility, and security of your Mac.

With Photos you can:

• Browse your photos by time and location in Moments, Collections, and Years views

• Navigate your library using convenient Photos, Shared, Albums, and Projects tabs

• Store all of your photos and videos in iCloud Photo Library in their original format and in full resolution

• Access your photos and videos stored in iCloud Photo Library from your Mac, iPhone, iPad, or iCloud.com with your web browser

• Perfect your photos with powerful and easy-to-use editing tools that optimize with a single click or slider, or allow precise

• adjustments with detailed controls

• Create professional-quality photo books with simplified bookmaking tools, new Apple-designed themes, and new square book formats

• Purchase prints in new square and panoramic sizes

It’s easy to upgrade your iPhoto library to Photos - just open the app to get started. To learn more about Photos, visit: https://www.apple.com/osx/photos/

This update also includes the following improvements:

• Adds over 300 new Emoji characters

• Adds Spotlight suggestions to Look Up

• Prevents Safari from saving website favicon URLs used in Private Browsing

• Improves stability and security in Safari

• Improves Wi-Fi performance and connectivity in various usage scenarios

• Improves compatibility with captive Wi-Fi network environments

• Fixes an issue that might cause Bluetooth devices to disconnect

• Improves screen sharing reliability

Enterprise content

For enterprise customers, this update includes the following:

• Addresses an issue that could cause Macs bound to an Active Directory server to become unresponsive at startup

• Provides the ability to set a umask that's respected by GUI apps

• Fixes an issue installing a configuration profile for 802.1x with EAP-TLS

• Resolves an issue where folders from a DFS share point might "disappear" when viewed from the Finder on some Macs

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#2 08-04-2015 19:38

Peter
Doorknoper

Re: Start your downloads: 10.10.3 staat klaar!

Het is erg druk om te downloaden......

Shake your pills before you pick one!wink

#3 09-04-2015 11:08

Sypie
24/7 MacGek

Ik moet zeggen dat ik niet echt verschil merk. Ik moest natuurlijk gisteren ook hard aan de studie om me daar druk om te maken.

Dat hele Photos kan me niet zo boeien eigenlijk. Ik heb liever dat Apple een cache probleem oplost met QuickLook en het bladeren door foto's.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#4 09-04-2015 12:17

Peter
Doorknoper

Het "Photo's"-ding is een gedrocht!!! Helemaal opgericht om je foto's in iCloud te gaan beheren en ik kan me voorstellen dat er velen zijn die daar helemaal niet op zitten te wachten. Voor mezelf sprekend had ik genoeg aan de aanpassingsmogelijkheden in iPhoto. Ik zit niet te wachten op instagram-achtige toeters en bellen, die nu in iCloud mogelijk zouden zijn. Ik moet het later nog eens allemaal rustig bekijken.

Er is idd geen snelheidsverbetering merkbaar, zoals met vorige updates meestal wel het geval was. Ik kreeg gisteren al wel mijn eerste "bug" in "Numbers" die gemeld ging worden.

#5 10-04-2015 10:33

Roberta
Uskoke

En nog steeds kan dat autistische "Foto's" afbeeldingen niet op bestandsnaam sorteren....
En op cloud opslag zit ik ook niet te wachten, ik hoef niet zo nodig alles met de wereld te delen.

#6 11-04-2015 07:17

Peter
Doorknoper

Ik mopper ook mee, maar het is natuurlijk wel gratis.

#7 11-04-2015 08:24

Roberta
Uskoke

Het vervelende is dat ik nog steeds geen goed alternatief heb gevonden.

Board footer