Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 28-07-2008 14:42

Peter
Doorknoper

Battery Upgrades

Shake your pills before you pick one!wink

#2 31-12-2011 18:50

Peter
Doorknoper

Re: Battery Upgrades

Accufarm

Vandaag nog een nieuwe batterij gekocht voor mijn oude Pismo, die nu als printserver staat. Mogelijk moet ik die Pismo nog voor wat demo's op lokatie gaan gebruiken.... Bij Accufarm verkopen ze ook laders e.d. Een interessante winkel om in de gaten te houden.

Shake your pills before you pick one!wink

#3 17-07-2013 22:56

LucasJV
Guest

Ik heb vorige maand een accu voor m'n witte reservemacbook gekocht bij better-e.nl. Accu werkt prima! Uiteraard allemaal aftermarket versies, en er zit ook een verschil in de witte kleur tussen accu en MacBook.

Last edited by LucasJV (17-07-2013 22:57)

Geronimo!

#4 24-04-2016 11:16

Roberta
Uskoke

Peter wrote:

Accufarm

Vandaag nog een nieuwe batterij gekocht voor mijn oude Pismo, die nu als printserver staat. Mogelijk moet ik die Pismo nog voor wat demo's op lokatie gaan gebruiken.... Bij Accufarm verkopen ze ook laders e.d. Een interessante winkel om in de gaten te houden.

Stand 2016-04-24: Domein buiten gebruik.

#5 05-06-2016 11:59

Sypie
24/7 MacGek

Ik ben op dit moment rustig aan het nadenken wat ik zal gaan doen: mijn MacBook van zijn 3e accu voorzien en nog verder werken met dit degelijke apparaat of, omdat de accu toch merkbaar minder wordt, een nieuwe MacBook halen... Keuzes, keuzes, keuzes.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer