Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#111 05-01-2018 19:32

Peter
Doorknoper

Re: Patenten en patenten…...

Als extra service bewaart Amazon jouw beelden 3 maanden, zodat je het nog een kunt terugkijken als je je vriendinnen op bezoek hebt!

Shake your pills before you pick one!wink

#112 12-01-2018 13:36

Peter
Doorknoper

Re: Patenten en patenten…...

Een paar dagen geleden kwam er weer een lijst met 40 patenten voorbij en ik ben daarnet even snel door de titels gelopen en zoals gewoonlijk gaan de meeste over productiemiddelen en over heel kleine technische details die in apparaten verwerkt zitten. Er waren er twee die me opvielen en ik ben benieuwd of daar nog een apart artikel over geschreven gaat worden. Beide patenten hadden dezelfde titel:
"Character recognition on a computing device".
Deze titel spreekt voor zich. De vraag is alleen: Wat wil Apple hiermee gaan doen? In het verleden werden altijd keynotes gehouden over nieuwe "features" in OSX en voor de "oude" Mac-gebruikers was dat een veel gevallen een flashback naar "features" die jaren geleden al eens in oudere versies van ons systeem hadden gestaan. Apple heeft eigenlijk na de dood van Steve Jobs geen fatsoenlijke kennoot meer over de Mac en MacOS gehouden en als er een "feature" als deze zou worden ingevoerd, lijkt mij het wel logisch dat je je klanten hiervan op de hoogte brengt. Uiteraard valt deze techniek dan onder AI en mogelijk zullen we het er in dat topic nog wel eens over hebben.

Shake your pills before you pick one!wink

Board footer