Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 27-06-2008 10:53

Peter
Doorknoper

Waar te vinden?

Vul hier plaats en postcode in;

http://www.apple.com/nl/buy/apr/

Shake your pills before you pick one!wink

#2 20-07-2008 12:42

Sypie
24/7 MacGek

Re: Waar te vinden?

Ik moet natuurlijk ook mijn leverancier hier neerzetten: MacMe. Zit in Leewarden, Heerenveen en Groningen. In Leeuwarden weten ze inmiddels wel dat ze met niet meer hoeven te vragen of ze mij kunnen helpen. Als ik echt wat moet hebben dan meld ik me wel.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#3 20-07-2008 12:55

Peter
Doorknoper

big_smile Je bent al een flinke reputatie aan het opbouwen dus..... wink

#4 20-07-2008 14:31

Sypie
24/7 MacGek

Ik wel. Ik zou ook zo in een Macwinkel aan de gang kunnen als verkoper, ware het niet dat de detailhandel me totaal niet trekt.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#5 20-07-2008 14:50

Martin20"
Zondersnor

Nou fijn dan sta ik al zo'n 35 jaar achter de toonbank. Verkopen we eindelijk Mac's ik blij, gaat iemand zeggen dat hij dat werk niet leuk vind.:D

Last edited by Martin20" (20-07-2008 14:52)

Het is weer tijd om te fietsen. De paden langs............

#6 21-07-2008 22:43

Peter
Doorknoper

De Macshop in Den Bosch presteert het om bij een nieuwe iMac "Office" van Microsoft te verkopen en niet iWork aan te bieden.... Dat vind ik gewoon een domme nalatigheid. Waarschijnlijk is de verkoper nog niet geheel ingewerkt..... wink

#7 21-07-2008 22:49

Sypie
24/7 MacGek

Inderdaad, terwijl iWork zowat Office compatible is. Er zijn uiteraard dingen die iWork op z'n eigen manier doet, maar de standaard bestanden kan het wel aan. Beetje jammer inderdaad...

#8 28-11-2009 17:30

LucasJV
Guest

Ik heb ook een widget waar de resellers op een kaartje staan met adres en telefoon.
6_1259424763.png
(oeps, link werkt niet, directe kaart hier. Geen reclame hoor, gewoon omdat het handig is!
smile

ff het plaatje in onze eigen galerij gezet. wink

Last edited by LucasJV (28-11-2009 17:31)

Geronimo!

#9 28-11-2009 21:28

Sypie
24/7 MacGek

LucasJV wrote:

ff het plaatje in onze eigen galerij gezet. wink

Dat willen we graag, scheelt een heleboel dode links en verwijderde afbeeldingen. Het versnelt tevens het laden van de pagina's hier.

#10 26-09-2016 12:39

Peter
Doorknoper

Als je bij de AMac een Mac of iPhone/iPad koopt, krijg je 3 jaar garantie.

Board footer