Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 28-12-2011 17:42

Peter
Doorknoper

Re: Het is "oorlog"

Gezien jij al een iMac hebt voor je foto's e.d., zou het handig zijn om een iPad 3 te nemen. Bij mij zal het er ook wel een keer van komen...... Een MacBook heeft in jouw geval niet zoveel meerwaarde t.o.v. je iMac denk ik. Tenzij je op je route hetzelfde wil kunnen als thuis..... wink

Catch the noodle before you go freak!wink

#12 29-12-2011 09:48

peterp0st
The Postman

Volgens mij heb je nu het definitieve zetje gegeven(ik heb nog even de tijd,ik wil geen impulsieve aankoop doen)

#13 29-12-2011 12:05

Sypie
24/7 MacGek

Dat kan ook niet want de iPad 3 is er nog niet. De verwachting is dat die eind februari aangekondigd/gelanceerd gaat worden.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#14 29-12-2011 12:38

peterp0st
The Postman

Dat bedoel ik,wat zouden de verschillen zijn met de iPad 2?

#15 16-01-2012 17:23

peterp0st
The Postman

Toch de geruchten worden sterker.

#16 16-01-2012 18:48

Sypie
24/7 MacGek

Verschillen? Een betere grafische chip, misschien iets meer geheugen, en iets wat feitelijk ook al in de iPad 1 had kunnen zitten maar wat ze toen vergeten zijn.

Dat laatste zeg ik omdat dit ook bij de iPhone het geval was. Zaken die bij de 3e generatie er nog eens bij in kwamen als verkooppunt waren als vanzelfsprekend en hadden ook makkelijk in de eerdere generaties gekund. Zo is het bij de iPad ook.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#17 16-01-2012 19:24

peterp0st
The Postman

Sypie wrote:

Verschillen? Een betere grafische chip, misschien iets meer geheugen, en iets wat feitelijk ook al in de iPad 1 had kunnen zitten maar wat ze toen vergeten zijn.

Dat laatste zeg ik omdat dit ook bij de iPhone het geval was. Zaken die bij de 3e generatie er nog eens bij in kwamen als verkooppunt waren als vanzelfsprekend en hadden ook makkelijk in de eerdere generaties gekund. Zo is het bij de iPad ook.

"howmf" Dan moet ik nog langer wachten sad sad

Last edited by peterp0st (16-01-2012 19:46)

#18 16-01-2012 19:49

Peter
Doorknoper

LOL..... Sypie heeft een punt. Maar nu niet voor deze nieuwe versie van de iPad. Deze #3 zal geschikt worden voor 4G en dat was er niet eens toen de eerste uitkwam. Ook de nieuwe processor A6 was er nog niet. Wordt nu n.b. door Samsung geproduceerd ergens in Texas. Maar in grote lijnen ben ik het er wel mee eens dat soms dingen ook sneller kunnen. Apple is anders altijd voorloper geweest met aansluitingen e.d. Zo ook met de allerlaatste, waar je straks allerlei zaken op kunt aansluiten. (multifunctioneel) en waar enorm snellere overdracht van data kan worden gehaald.

#19 16-01-2012 20:27

Peter
Doorknoper

Oh ja. Ik vergat ook nog even dat de iPad 3 en Retina screen zal hebben. Dat is ook nieuw.

#20 16-01-2012 21:16

peterp0st
The Postman

Peter wrote:

Oh ja. Ik vergat ook nog even dat de iPad 3 en Retina screen zal hebben. Dat is ook nieuw.

Heb ik vandaag op m'n iMac geprobeerd.....(-)en dus er zo snel mogelijk weer af gegooid(gaat zo makkelijk hulde apple)

Board footer