Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#21 21-01-2012 00:24

Peter
Doorknoper

Re: Het is "oorlog"

In de VS wordt de "oorlog" echt tot op het laagste niveau gevoerd. Samsung verlaagt zich tot het uitbrengen va dit soort tv-reclames.
[youtube]ufuh0eEzza8[/youtube]

Het id duidelijk dat de mensen in de rij z.g. wachters zijn om de iPhone aan te schaffen. Dit is het derde filmpje met dit thema. Een kat (Samsung) in het nauw maakt rare sprongen. Ik vermoed dat ze zelf niet eens door hebben dat dit soort reclames ook wel eens een boemerang-effect kunnen hebben.....

Catch the noodle before you go freak!wink

#22 03-02-2012 12:54

Peter
Doorknoper

Duitse rechter heeft Motorola gelijk gegeven en iCloud in Duitsland verboden..... Waanzin!

#23 05-02-2012 16:26

Peter
Doorknoper

En regelmatig verschijnen er dit soort broodje aap verhalen. Even goed doorlezen en de website bezoeken zegt al genoeg....

#24 05-02-2012 16:30

Sypie
24/7 MacGek

Er crashen ook veel apps. Soms alleen maar omdat je ze open hebt, en dan ineens is het weg, moet je het weer opnieuw opstarten. Er zit naar mijn idee echt wel een kern van waarheid in.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#25 05-02-2012 19:22

Peter
Doorknoper

Ik volg het nieuws zo wel een beetje en ik bemerk dat men in NL soms klakkeloos berichten uit de VS overneemt, zonder eerst eens goed te verifi

#26 06-02-2012 13:50

Peter
Doorknoper

Dit soort advertenties blijft Samsung in de VS op de tv gooien.....
[youtube]V40oo4kkzHg[/youtube]

Ik kan me toch echt niet voorstellen dat de gemiddelde USAer echt zo'n minimaal verstand heeft dat dit nog serieus genomen wordt.....

#27 13-02-2012 20:25

Peter
Doorknoper

Jawel hoor.... vandaag zijn er kleine technische details bekend geworden, waaruit blijkt dat het nieuwe Retina-scherm van de iPad 3, niet van Samsung komt maar van Sharp. Dit gaat Samsung veel pijn doen. Ook de A5 wordt bij Samsung geproduceerd, maar dan in een fabriek in de VS. Dan praat je over een volledig geautomatiseerde productie, waar 5 mensen productie leveren die overeenkomt met honderden een 10tal jaren geleden. De A6 kan natuurlijk weer uit een andere fabriek komen. Wij zullen het volgen.

#28 16-02-2012 13:33

Peter
Doorknoper

Het wordt nu pas echt schimmig.....
Het is duidelijk dat Apple nooit zal toestaan dat hun ontwerpen klakkeloos worden gekopieerd. Dat zou ik als producent ook niet toestaan als ik wettelijke bescherming zou hebben geregeld. De belangen zijn enorm. De messen worden geslepen..... In de VS heeft Apple een zaak aangespannen tegen Samsung om 17 modellen van de markt af te halen op basis van 8 patenten.

Alle bedrijven wisten al jaren van die bedrijven, ook Samsung. Maar zoals ik al eerder schreef, ze hebben er eerder op gegokt dat Apple veel minder succes zou krijgen en dat alles dus in een heel ander perspectief zou komen te staan, zodat een juridische strijd nauwelijks aan de orde zou komen. Maar nu is hun nachtmerrie werkelijkheid geworden en heeft Apple wel succes gekregen en bovendien komt er nog een hele wals van nieuwe bedreigende producten, die ze nauwelijks het hoofd konen bieden.

#29 17-02-2012 00:35

michelvdb
Rondzoeker

Ik denk dat de advokaten van Apple en van Samsung een ietwat louche akkoordje bedisseld hebben. "We zorgen ervoor dat onze bazen met elkaar in de clinch geraken zodat wij er flink garen van kunnen spinnen".

Hier staat niets, dus iets

#30 27-02-2012 23:20

Peter
Doorknoper

Motorola heeft nu diverse rechtszaken verloren en er dreigen claims van Apple en Microsoft. Nu trekken ze zich er niets van aan met een android besturingssysteem. Ze zijn zelfs uitgekomen met een filmpje waarom hun spraakvariant sneller lijkt te werken dan Siri van Apple. Er wordt echter niet bij gezegd dat de iPhone op een 3G verbinding zit en hun toestel op 4G. Hoe misleid je potenti

Board footer