Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 25-06-2012 08:59

peterp0st
The Postman

welke speakers

Ik heb al lang de "Bose

Last edited by peterp0st (25-06-2012 20:45)

#2 25-06-2012 09:34

Peter
Doorknoper

Re: welke speakers

Ik zag er gisteren een reclame over op tv. Werkt draadloos op BT. Het zuigt behoorlijk stroom als het op BT werkt en ik vraag me dus af of het nu wel of niet op batterijen werkt? Als dat zo is zul je behoorlijk batterijen moeten wisselen......

Catch the noodle before you go freak!wink

#3 25-06-2012 10:38

peterp0st
The Postman

[url=http://www.bose.nl/NL/nl/home-and-personal-audio/digital-music-solutions/computer-speakers/bose-computer-musicmonitor/]Bose

#4 25-06-2012 17:35

Peter
Doorknoper

Mooi spul!

#5 25-06-2012 17:51

peterp0st
The Postman

Ja er staat nog een mooi setje in de AppleStore maar erg duur en een stuk groter

#6 25-06-2012 20:57

Sypie
24/7 MacGek

Ik zou absoluut geen Bose nemen. Je zei toch dat je jezelf geen miskoop kon permitteren? Hoe kan het geluid uit een paar plastic bakjes nou goed zijn? Net als de spullen die ze maken voor in de woonkamer: zonder Subwoofer klinkt het nergens naar... Zelden zulke meuk gezien die zich als "high profile audio" durft neer te zetten.

Kijk dan even verder naar een paar M-audio. Lees daar ook even de review en de opmerkingen door. Scheelt aanzienlijk in de prijs met die Bose doosjes.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#7 25-06-2012 21:01

Peter
Doorknoper

In Rotterdam zullen vast ook zaken zijn waar je naar verschillende speakers kunt luisteren. Niet iedereen heeft dezelfde sound-beleving.

#8 25-06-2012 21:06

peterp0st
The Postman

Sypie wrote:

Ik zou absoluut geen Bose nemen. Je zei toch dat je jezelf geen miskoop kon permitteren? Hoe kan het geluid uit een paar plastic bakjes nou goed zijn? Net als de spullen die ze maken voor in de woonkamer: zonder Subwoofer klinkt het nergens naar... Zelden zulke meuk gezien die zich als "high profile audio" durft neer te zetten.

Kijk dan even verder naar een paar M-audio. Lees daar ook even de review en de opmerkingen door. Scheelt aanzienlijk in de prijs met die Bose doosjes.

Dat is het nou net wat met mij reptielen hersens dwars zit;hoe kan je lage tonen uit zo'n klein blokje toveren?

#9 25-06-2012 21:24

peterp0st
The Postman

Peter wrote:

In Rotterdam zullen vast ook zaken zijn waar je naar verschillende speakers kunt luisteren. Niet iedereen heeft dezelfde sound-beleving.

In een winkel beslissen/oordelen?Dat doe ik niet meer,grote kans dat het een impuls aankoop wordt.
Het geluid van mijn iMac is echt niet slecht maar tja ..het is beperkt.Dat is ook logisch,er is maar weinig ruimte voor speakers in het apparaat.Als je toch meer(hifi) wil zal je er speakers bij moeten zetten,maar ik wil niet van die grote dingen op m'n bureau(ik ben nogal klein behuisd)

Board footer