Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#31 01-10-2012 18:50

peterp0st
The Postman

Re: Plan voor drukker forum

Peter wrote:

Ik heb even het aanmelden van nieuwe leden stopgezet want het loopt de spuigaten uit met die spammers. En bijna alles komt van G0mail.

Jammer,want ieder eerlijk lid is toch welkom.GOmail waarom zou je dat gebruiken?En zou je die gasten niet aan kunnen spreken dat er misbruik wordt gemaakt van hun diensten?

#32 01-10-2012 18:57

Peter
Doorknoper

Peter het zijn spammers vanuit elk werelddeel. Vooral Oost Europa en Azi

Catch the noodle before you go freak!wink

#33 01-10-2012 19:38

Peter
Doorknoper

Herstel..... 280 fake-accounts. Ik vermoed dat er een app beschikbaar is gekomen voor dit soort lui om Gmail accounts aan te maken en om het web af te struinen naar fora als het onze. Het aantal is te groot om te rechtvaardigen dat er ook soms 2 a 3 spammers per uur aanmelden. Daar moet een app achter zitten. Misschien werkt het wel met gegevens van Google en aangezien we toch van die cookies af zullen moeten kunnen we Google beter verwijderen.

#34 01-10-2012 19:41

peterp0st
The Postman

Peter wrote:

Peter het zijn spammers vanuit elk werelddeel. Vooral Oost Europa en Azi

#35 01-10-2012 19:49

Peter
Doorknoper

Nu niet meer dus..... wink

#36 01-10-2012 21:52

michelvdb
Rondzoeker

Kun je een captcha bij de registratie toevoegen? Dat houdt flink wat rotzooi buiten.

Hier staat niets, dus iets

#37 01-10-2012 21:58

Peter
Doorknoper

Sypie heeft al wat zaken toegevoegd. Maar misschien is het beter om eerst een pre-registratie te laten doen, waarna de persoon een mail ontvangt. Of een paar vragen laten beantwoorden in de NL taal, waardoor je ook al die uitheemse spammers tegenhoudt.

#38 01-10-2012 21:58

Sypie
24/7 MacGek

Ik maak me niet druk om de "valse registraties". Zolang ze niet posten is er in mijn beleving weinig aan de hand. Meer dan het aanmaken van een account wordt niet gedaan.

De nieuwere software heeft meer opties hierin, en is ook stukken makkelijker aan te passen, wat ik op mac4dummies.com al gedaan heb. Dit is een testdomein waar ik kan prutsen tot ik er bij neer val (helaas kom ik op dit moment tijd tekort voor allerlei dingen). Zodra ik het uiterlijk van de nieuwe versie op geel heb gemaakt kan ik alle inhoud overzetten en kan er gewerkt worden met de nieuwe software.

Niet te veel aandacht besteden aan de valse registraties dus.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer